Nevezz kedvezményesen augusztus 31-ig ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2023-08-25

Augusztus 14-én ismét útjára indult Magyarország legnagyobb digitális marketingkommunikációs pályázata. Az előző évekhez hasonlóan idén is kedvezménnyel szeretnénk kedveskedni a leggyorsabb pályázóknak. Az Early Bird lehetőség egy különleges ajánlat, azoknak, akik augusztus 31-ig leadják nevezésüket, hiszen 20%-os kedvezményben részesülnek. Ezzel pedig előnyt szerezhetnek a versenytársakkal szemben.

Mi kell ahhoz, hogy az Early Bird kedvezménnyel élni tudj?

Mutatom, figyelj csak! 

1. lépés: legyen egy klassz honlapod, applikációd vagy digitális megoldásod! 

2. lépés: regisztrálj honlapunkon: www.azevhonlapja.hu/regisztracio

3. lépés: aktiváld a regisztrációd a megadott email címedre érkezőlinken keresztül!

4. lépés: jelentkezz be honlapunkon a fiókodba! (a felhasználónév és jelszó a fentebb említett email-ben található)

5. lépés: kattints a 'Nevezés' menüpontra, azon belül pedig 'Pályázat benyújtása'.

6. lépés: add le a pályázatod!

Siessetek, mert az Early Bird kedvezményt csak augusztus 31-ig tudjátok igénybe venni! 

Emellett érdemes minél hamarabb jelentkezni, hiszen a gyorsabb pályázók a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert.

További információért látogass el a weboldalunkra www.azevhonlapja.hu/vagy vedd fel velünk a kapcsolatot email-en keresztül: info@evhonlapja.hu

Mindemellett ne felejts el követni minket Instagrammon és Facebookon, ahol mindig friss információkat találsz a pályázattal kapcsolatban! 

Ne maradj le, pályázz most!

Az Év Honlapja Team

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek