Nevezz kedvezményesen augusztus 31-ig ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2023-08-25

Augusztus 14-én ismét útjára indult Magyarország legnagyobb digitális marketingkommunikációs pályázata. Az előző évekhez hasonlóan idén is kedvezménnyel szeretnénk kedveskedni a leggyorsabb pályázóknak. Az Early Bird lehetőség egy különleges ajánlat, azoknak, akik augusztus 31-ig leadják nevezésüket, hiszen 20%-os kedvezményben részesülnek. Ezzel pedig előnyt szerezhetnek a versenytársakkal szemben.

Mi kell ahhoz, hogy az Early Bird kedvezménnyel élni tudj?

Mutatom, figyelj csak! 

1. lépés: legyen egy klassz honlapod, applikációd vagy digitális megoldásod! 

2. lépés: regisztrálj honlapunkon: www.azevhonlapja.hu/regisztracio

3. lépés: aktiváld a regisztrációd a megadott email címedre érkezőlinken keresztül!

4. lépés: jelentkezz be honlapunkon a fiókodba! (a felhasználónév és jelszó a fentebb említett email-ben található)

5. lépés: kattints a 'Nevezés' menüpontra, azon belül pedig 'Pályázat benyújtása'.

6. lépés: add le a pályázatod!

Siessetek, mert az Early Bird kedvezményt csak augusztus 31-ig tudjátok igénybe venni! 

Emellett érdemes minél hamarabb jelentkezni, hiszen a gyorsabb pályázók a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert.

További információért látogass el a weboldalunkra www.azevhonlapja.hu/vagy vedd fel velünk a kapcsolatot email-en keresztül: info@evhonlapja.hu

Mindemellett ne felejts el követni minket Instagrammon és Facebookon, ahol mindig friss információkat találsz a pályázattal kapcsolatban! 

Ne maradj le, pályázz most!

Az Év Honlapja Team

Vissza

“A biztonságos és funkcionális termékek mellett fontos számunkra a felhasználói, vásárlói élmény és a weboldal esztétikai megjelenése is.”

2024. 05. 06.
A mai interjúnkban a MONTEEN csapatát kérdeztük, akik Ifjúsági kategóriában Az Év Honlapja díjat nyerték el. A MONTEEN egyedülálló küldetéssel indult útnak: megvédeni az ember…
Bővebben

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben
További hírek