Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024-02-08

22. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, ’Az Év Honlapja’ pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre rekord mennyiségű 287 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 88 pályaművet díjazott. Az Év Honlapja Abszolút díj győztese a társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület az ,,Amiről a sírok mesélnek - Avar temető Babarcon” lett, melyet a Pazirik Informatikai Kft. készített.

’Az Év Honlapja’ pályázat ünnepélyes díjátadójára 2024. február 7-én a Magyar Marketing Szövetség által szervezett MARKETING TRENDFORUM szakmai konferencia keretében került sor az ETELE Cinema-ban.

Varga István László, a pályázat alapítója, valamint Bonyhádi Gábor, a zsűri elnöke ünnepélyes keretek között hirdették ki a 2023. év nyerteseit. A meghívott vendégek és az örömteli nyertesek a díjátadót követő állófogadáson ünnepelhették meg az elmúlt év sikereit.

„A Digitális Transzformáció és vele a mesterséges intelligencia vállalati kultúrába való berobbanása temérdek új lehetőséget nyújt majd számunkra, hogy közelebb kerülhessünk a célközönségünkhöz és egyedülálló módon kapcsolódhassunk hozzájuk. A legújabb mesterséges intelligencia alapú technológiai fejlesztések nemcsak újraformálják a versenypiacot, hanem megváltoztatják a fogyasztók viselkedését is, új kihívások elé állítva a vállalatokat.” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.

A pályázatra a legtöbb nevezés az E-kereskedelem (30), a Szolgáltatás (22), a B2B weboldalak (22), illetve Az Év Applikációja (21) kategóriába érkezett. Emellett számos kiváló megoldás született például Turizmus, Egészségügy, valamint Márkasite kategóriában is.

Idén két újdonsággal bővítettük a kategóriák sorát: az ,,Ingatlan” és az ,,AI alapú marketing megoldások”. Az ingatlanok digitális átalakulása egyre inkább meghatározza életünk mindennapjait. Az új ,,Ingatlan” kategória lehetőséget teremt a honlapoknak és alkalmazásoknak, hogy bemutassák az ingatlanpiac új irányvonalait és technológiai fejlesztéseit. Továbbá megmutassák, milyen innovatív megoldások léteznek az ingatlankeresés és -értékesítés területén. Az AI pedig már most is forradalmasítja a marketinget. A mesterséges intelligencia segítségével személyre szabott tartalmakat hozhatunk létre, nyomon követhetjük a felhasználói viselkedést, és optimalizálhatjuk a kampányokat. Ezeknek az újításoknak köszönhetően már 30 kategóriában volt lehetőség nevezni, ezáltal mindenki megtalálhatta a hozzá illő területet és célcsoportot, eszerint pedig a saját versenytársaival mérettethette meg magát.


2023-ban ‘Az Év Honlapja’ díjat nyert a Balatoni Hajózási Zrt., a MODEM Modern és Kortárs Művészeti Központ, a Deadline Agency, az Úri cipő - kaptafa és Villány a BOR VÁROSA honlapja.

 

Továbbá az Óbuda Group, a CryptoScan, a FutureSmile, a mateking.hu és a Coloron webshop, valamint Kassai Lajos webáruháza, a Kalandauto.hu, a MONTEEN, a Nívó, a Virágbéke és az OTP Otthon Lakásökoszisztéma.

A zsűri a legjobbak közé sorolta a Tippmixprot, a Cipősdoboz Akciót, a Flexi Fórumot, a Billingot és a Veszprémi állatkert weboldalát.


Idén a BudapestGO, a digitális útitárs nyerte ’Az Év applikációja’ díjat.

’Az Év Technológiai Megoldása’ a SimpleBusiness, a vállalkozók jobb keze: bankkártyaelfogadás telefonnal.

A Salonic MobilApp landing oldal pedig ’Az Év Kreatív Megoldása’ lett.


Az estről díjjal térhetett haza még a Diverzum – diákkedvezmények, a Semmelweis HELP, a Nutriversum, a Yettel.hu, illetve a Spirit Hotel Thermal Spa*****. Valamint a Rossmann Online Drogéria, a Fajszi Paprika Manufaktúra, a KÉSZ Csoport és a Gazdasági Versenyhivatal Online Árfigyelő rendszere is.

'Az Év Honlapja Abszolút díj' győztese az “Amiről a sírok mesélnek - Avar temető Babarcon” pályázat. A projekt a babarci kora avar temetőt interaktív módon mutatja be. A társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület dinamikus és interaktív tartalmat nyújt, ami könnyedén szólítja meg a mai fiatalokat, így az oktatás területén kiválóan használható. Az alkalmazás egyedülálló megközelítése az oktatásban és a kulturális örökség bemutatásában példaértékű, és tökéletesen megtestesíti a modern kor oktatási igényeit.

A Közönségdíjat több mint 6300 szavazattal a Magyar Szervátültetettek Szövetségének applikációja a Millió lépés nyerte. Céljuk az aktív életre ösztönzés és, hogy növeljék a szervátültetés ismertségét. Gratulálunk a díjhoz, amely méltó elismerése a kiváló munkának az egészségtudatosság terén. 

Az Internetes Kultúra Fővárosa vándordíjat idén Debrecen város tudhatja magáénak!


Gratulálunk a nyerteseknek!


A díjazottak teljes listája az alábbi linken érhető el:

https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2023


 

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek