“A kevesebb néha több! Üde, friss, mozgalmas, informatív legyen a honlap.”

Interjú a Trivega Kft. csapatával!
2024-05-14

A mai interjúnkban a Trivega csapatát kérdeztük, akik Agrár kategóriában külön díjat szereztek.
A Trivega Kft. csapata mindig szeret új kihívásokkal szembenézni, ez motiválta őket, hogy nevezzenek az "Az Év Honlapja" pályázatra. Kíváncsiak voltak, hogy a saját határaikat feszegetve milyen eredményeket érhetnek el.
A fejlesztés során számos kihívással kellett szembenézniük, többek között azzal, hogy hogyan tudják röviden és tömören, mégis érdekesen átadni az információkat, úgy hogy azok fenntartsák az érdeklődést.

Mi motivált arra, hogy nevezzetek ’Az Év Honlapja’ pályázatra?

 - Szeretjük a kihívásokat és kíváncsiak voltunk, hogy meg tudjuk-e ugrani! Vagy merre kell tovább fejlődnünk!

Milyen szempontokat vettetek figyelembe a weboldal/applikáció megalkotása során? Milyen fázisokon kellett végigmenni ahhoz, hogy a weboldal sikeres, jól strukturált legyen? 

- Minél természetközelibb élményt szeretnénk nyújtani a látogatóinknak. Célunk, hogy megismerjék az embereket, a generációkat, akik a Trivega név mögött minden nap dolgoznak azért, hogy kiváló minőségű termékek kerüljenek ki az üvegházainkból.

Milyen nehézségekkel, kihívásokkal szembesültetek a folyamat alatt? 

- Látjuk, hogy mindig van hova fejlődni és néha nehéz röviden, tömören fogalmazni, hogy az érdeklődés fennmaradjon, de az információ azért átmenjen.

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes mihamarabb kiegészíteni a honlapokat? Milyen jó tanáccsal látnátok el azokat, akik most kezdik a honlapjuk fejlesztését? 

- A kevesebb néha több!, üde, friss, mozgalmas, informatív legyen a honlap.

Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción?

 - Mi a természetközeliséget és az embert ragadtuk meg a honlapunkon, a megszemélyesítést.

Milyen hatással volt szerintetek a pályázat arra, hogy a közönség és a fogyasztók jobban megismerjenek titeket?

- Ezt még mérni nem tudjuk.... bízunk benne, hogy pozitívan. Sokan gratuláltak.

Milyen trendekre számítotok a szektorban az idei évben? 

- Szerintem jó úton vagyunk, ezt kell továbbra is erősíteni nekünk. 

Mit jelent számotokra a kapott elismerés? 

- Nagyon örülünk neki és visszaigazolás volt, hogy jó úton haladunk. :-)

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben? 

- Modernizálni, trendet követni, újabb infromációkat, rövidebb videókat tenni a honlapunkra. :-)

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek