Jelentkezz az E-kereskedelem kategóriában!

Várjuk a kreatív honlapokat a E-kereskedelem kategóriában!
2024-08-12

Az elektronikus értékesítéssel és a hozzá kapcsolódó tranzakciókkal foglalkozó weboldalak az E-kereskedelem kategóriában több fontos szempont alapján kerülnek értékelésre. Elsődleges a könnyű kezelhetőség és az információgazdag tájékoztatás, hiszen a felhasználóknak könnyen kell tudniuk navigálni az oldalon, és minden szükséges információt gyorsan megtalálniuk.

A weboldal készítőinek ismerniük kell saját piacukat és célcsoportjukat, hogy az oldalt azok igényeihez igazíthassák. Emellett a vizuális megjelenés és a struktúra is kiemelkedő fontosságú. Az oldalnak figyelemfelkeltőnek és látványosnak kell lennie, miközben átlátható struktúrát kínál a látogatóknak. Mindezek mellett az e-kereskedelemre vonatkozó fogyasztóvédelmi és jogi előírások betartása alapvető követelmény, hogy a vásárlók biztonságban érezzék magukat és elégedettek legyenek.

A zsűrizési folyamatban számít a sales fókusz, az érdeklődés fenntartása. Az oldalnak olyan tartalommal és formai elemekkel kell rendelkeznie, amelyek fenntartják a látogatók érdeklődését és ösztönzik a vásárlásokat. Végül, de nem utolsó sorban, a weboldalaknak ki kell tűnniük a versenytársak közül. Ezt elérhetik például felhasználóközpontú közösségépítéssel vagy egyéni igényeknek megfelelő szolgáltatások nyújtásával, amelyek extra értéket adnak az oldalhoz és a felhasználói élményhez.

Amennyiben rendelkezel a kategória kritériumainak megfelelő weboldallal, várjuk jelentkezésedet ’Az Év Honlapja’ pályázatra E-kereskedelem kategóriában!

Vissza

Interjú a Hunbasket vezetőivel

2025. 11. 24.
A Hunbasket fiatalos, megújult arculattal és modern funkciókkal hozza közelebb a kosárlabda szeretetét a szurkolókhoz. A felületen videók, fotók és részletes adatok segítségével minden…
Bővebben

Interjú a repi.hu csapatával

2025. 11. 24.
A repi.hu csapata egy olyan digitális megoldást hozott létre, amely alapjaiban formálja át a hazai reklámajándék-piacot. Új platformjuk azonnali tervezést, gyors rendelést és hazai gyár…
Bővebben

Tipikus márkakommunikációs hibák a közösségi médiában – és a recept a kijavításukra

2025. 11. 21.
A közösségi média ma már messze nem a posztok és kedvelések platformja, a márkák számára stratégiai kommunikációs tér, ahol minden egyes bejegyzés, reakció vagy hiányos válasz formálja…
Bővebben
További hírek