Top 3 legfontosabb: nagy felbontású képek, részletes termékinformációk és szűrési lehetőségek – állítja a Lumenet

Interjú a Lumenet Kft-vel
2024-11-07

A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Lumenet Kft-t. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és azokba a kihívásokba, melyekkel szembesültek az út során. Megosztják velünk a jövőbeli terveiket, amelyekkel tovább szeretnék erősíteni jelenlétüket az online térben. 

 

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

A Lumenet 2012-es alapítása óta egyetlen cél vezérel bennünket: új szintre vinni a magyar világítástechnikai e-kereskedelmet. Küldetésünk, hogy szakértelmünkkel és szenvedélyünkkel a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsuk vásárlóinknak a világítástechnikai, illetve immár a villamossági termékek piacán is. 

 

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Az Év Honlapja versenyen való részvételünket az a törekvés inspirálta, hogy folyamatosan javítsuk a vásárlási élményt. Épp ezért fontos számunkra, hogy visszajelzést kapjunk szakmai zsűritől is, hogy még inkább vásárlóink igényeihez igazíthassuk oldalunkat.

 

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat? 

A Lumenet elindításának ötlete több mint egy évtizeddel ezelőtt fogalmazódott meg, amikor azt láttuk, hogy a minőségi világítástechnika online elérhetősége korlátozott Magyarországon. A célunk az volt, hogy olyan platformot hozzunk létre, amely egyszerre informatív, felhasználóbarát és átlátható választékot kínál mindenkinek, aki professzionális vagy otthoni világítástechnikai megoldásokat keres.

 

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektedben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja? 

A legfontosabb, a Lumenetet a tömegből kiemelő jellemzőink közé tartozik a nagyfelbontású képek, videók, illetve részletes termékinformációk és szűrési lehetőségek elérhetősége. Mindezek lehetővé teszik vásárlóink számára, hogy könnyedén megtalálják az igényeikhez leginkább illeszkedő terméket. 

 

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

Különlegességünk a 4K felbontású, stúdióminőségű videókban rejlik, amelyekkel részletesen bemutatjuk termékeinket. Ezekkel a videókkal nemcsak a vásárlói kérdéseket válaszoljuk meg, hanem inspirációt is adunk, így segítve a döntést és növelve a vásárlói élményt.

 

Milyen szempontokat tartasz szem előtt, amikor a célcsoportod számára új funkciókat vagy tartalmakat tervezel?

Új funkciók és tartalmak tervezésekor a legfontosabb szempont, hogy vásárlóink minden felmerülő kérdésére és bizonytalanságára biztos választ kapjanak. Célunk, hogy így nyugodtan, bizalommal dönthessenek, és valóban biztonságban érezzék magukat a vásárlási folyamat során.

 

Mik azok a tényezők, ami biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

A felhasználói élményt emlékezetessé teszi, hogy a Lumenet.hu dizájnban és funkciókban is kiemelkedik a versenytársak közül. Mindig arra törekszünk, hogy a piac előtt járjunk, így innovatív megoldásainkkal és prémium megjelenésünkkel olyan élményt nyújtsunk, ami túlmutat a megszokott online vásárlási élményen.

 

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, amelyek manapság már elengedhetetlenek egy honlap fejlesztése során?

Az AI-alapú ügyfélszolgálat ma már nélkülözhetetlen egy modern honlap fejlesztése során, hiszen azonnali választ biztosít a vásárlók kérdéseire. Ezzel nemcsak a felhasználói élményt javítjuk, hanem jelentősen gyorsítjuk az ügyintézést is, ami kulcsfontosságú a versenyképesség fenntartásához.

 

Hogyan segíti a weboldalatok, az üzleti partnereitekkel való közös együttműködést? 

Üzleti partnereink számára kötelezettségmentes B2B programunkat biztosítjuk. Egy ingyenes és gyors regisztráció után B2B partnereink számára folyamatosan vonzó ajánlatokat és kedvezményes árakat kínálunk. Ezekről mind egyszerűen tájékozódhatnak oldalunkon. 

 

Hogyan tettétek az online vásárlási élményt intuitívabbá és kényelmesebbé a látogatók számára?

Az online vásárlási élményt azzal tettük minden korábbinál kényelmesebbé, hogy a bejelentkezett felhasználók számára villámgyors rendelési lehetőséget biztosítunk, és egy egyszerű, átlátható checkout folyamatot alakítottunk ki. Így vásárlóink gyorsan, zökkenőmentesen fejezhetik be a rendelést, minimalizálva a felesleges lépéseket.

 

Milyen konkrét lépéseket tettetek a vásárlási folyamat javítása érdekében az elmúlt évek során?

Az elmúlt években a vásárlási folyamat gyorsítása érdekében minden, a rendelést érintő fontos információt elhelyeztünk a kosár gomb körül. Vásárlóink így egy pillantással megtudhatják, hogy van-e készleten a keresett termék, milyen verziókban érhető el, illetve rendelés esetén mikor vehetik kézhez. 

 

Van- e olyam mesterséges intelligencia funkció a weboldalatokon, ami különösen nagy hatást gyakorolt a látogatókra?

Igen, weboldalunkon AI-alapú chatbot működik, amely nagy hatással van a látogatókra, hiszen azonnali válaszokat ad a kérdéseikre. Ez a funkció gyorsabbá és gördülékenyebbé teszi az ügyfélszolgálatot, növelve ezzel a felhasználói elégedettséget.

 

Milyen új megközelítést alkalmaztok, amit korábban még nem próbáltatok? 

Oldalunkon azonnal elinduló, streamelt videókat használunk a statikus képek helyett, hogy dinamikusabb és informatívabb termékbemutatót nyújtsunk. Ez a formátum segít jobban megragadni a látogatók figyelmét, és részletesebben bemutatni a termékek előnyeit.

 

Melyik technológiai megoldás volt a legnagyobb kihívás a meglévők közül, a weboldal fejlesztése során?

A napra pontos kiszállítási idő feltüntetése volt az egyik legnagyobb technológiai kihívás a weboldal fejlesztése során. Ez precíz logisztikai és rendszerintegrációt igényelt, hogy vásárlóink mindig megbízható információt kapjanak a várható kézbesítési időről.

 

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az? 

Folyamatosan keressük a fejlesztési lehetőségeket és az új technológiai megoldásokat, hogy még jobbá tegyük a Lumenetet, de jelenleg elégedettek vagyunk azzal, amit kínálunk. Célunk, hogy a lehető legmagasabb színvonalat nyújtsuk a felhasználói élményben.

 

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mi gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

A látogatók és felhasználók elégedettségét ügyfélelégedettségi kérdőívekkel és az ügyfélszolgálati visszajelzések elemzésével mérjük. Úgy gondoljuk, hogy vásárlóink a megbízhatóságunk és az erős márkánk miatt térnek vissza, hiszen tudják, hogy nálunk minőségi szolgáltatásra és termékekre számíthatnak.

 

Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Céljaink között szerepel, hogy további automatizmusokat vezessünk be, amelyek gyorsítják és egyszerűsítik a vásárlási folyamatot. Emellett pedig a termékkör bővítésével és a vásárlói igények még teljesebb kiszolgálásával szeretnénk még ügyfélbarátabb rendszert kialakítani, hogy megfeleljünk a jövő kihívásainak.

 

Vissza

A Profession.hu már nem csak weben, hanem appban is kiemelkedőt nyújt

2024. 12. 10.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Profession alkalmazását. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, az appjuk fejlesztésének főbb szak…
Bővebben

“Élményalapú tanulással tesszük emlékezetessé a tananyagok elsajátítását!”

2024. 12. 09.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, az iMatekot. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és azokb…
Bővebben

Ezért hagyják el a látogatók a weboldalad - Te is ebbe a hibába esel?

2024. 12. 06.
A mai interjúban ’Az Év Honlapja’ pályázat egyik zsűritagjával, Dr. Molontay Patrikkal beszélgettünk. Célunk, hogy a pályázók és a közönség is közelebbről megismerhesse…
Bővebben
További hírek