"Elismerik a munkánkat és ez óriási motivációt adott nekünk!"

Interjú a BolkoDesign Kft. csapatával!
2024-11-07

Mai interjúnkban a BolkoDesign Kft. csapatát kérdeztük, akik Szolgáltatás kategóriában Különdíjjal térhettek haza a díjátadóról.
Céljuk, hogy a weboldaluk ne csupán informatívak, hanem élvezetesek és hatékony döntéstámogatóak is legyenek. Ügyelnek rá, hogy ügyfeleik igényei alapján, átlátható és kreatív struktúrában mutassák be szolgáltatásaikat és megerősítsék megbízhatóságukat. Minden projektjüket alapos tervezéssel, elemzéssel csinálják, emellett pedig inspirációt gyűjtenek, hogy a felhasználói élményt a középpontba állítsák. Törekednek olyan webes élmények létrehozására, amelyek nemcsak látványosak, hanem valóban értéket képviselnek a látogatók számára.

Mi motivált arra, hogy nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra?

Munkáink során folyamatosan tervezünk és készítünk weboldalakat, de még sosem mérettettük meg magunkat egy szakmai zsűri előtt, így álmodtunk egy nagyot és neveztünk.

Milyen szempontokat vettél figyelembe a weboldal/applikáció megalkotása során? Milyen fázisokon kellett végig menni ahhoz, hogy a weboldal sikeres, jól strukturált legyen?

Fontos szempont volt, hogy fiatalos a BolkoDesign lényegiségét átadó weboldal készüljön. Fókuszban a referencia munkáink, a portfólió mellett a szolgáltatásaink bemutatása legyen központban.
Mint minden design projektnél, inspiráció gyűjtéssel, a nemzetközi, illetve hazai versenytársak webes kommunikációjának elemzésével kezdtük a munkát.  Párhuzamosan zajlott a User experience design (felhasználói élmény tervezés) amiben meghatároztuk a célcsoportot, user personákat, a drótváz tervezését. Ezután a megtervezett szerkezetre építettük fel a vizuális megjelenést és töltöttük fel az oldalt élettel.

Milyen nehézségekkel, kihívásokkal szembesültél a folyamat alatt?

A tesztelési fázis során az első verziós layout nem hozott akkora, sikert és konverziót, mint amire számítottunk, így a szerkezetet/ layoutot újra gondoltuk, továbbá új jobban kibontott szolgáltatás aloldalakkal bővítettük a meglévőket.  A módosítást követően több érdeklődőt vonzott be az oldal, visszajelzések alapján, jól átlátható és használható, látványos oldal született.

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat?

2024-es trendek között nagy figyelmet kapnak a micro interakciók, illetve nagyobb animációk, görgetésre történő scroll animation, paralax megoldások. Ne féljünk a színektől a gazdag vizuális megjelenéstől. Továbbá egyre nagyobb teret hódít magának az AI világa, ami sok érdekességet rejteget,  amiben még mi sem mélyültünk el teljesen.

Milyen jó tanáccsal látnátok el azokat, akik most kezdik a honlapjuk fejlesztését?

Először is töltsenek elég időt a tervezési fázisban. Semmiképp ne kapkodjanak a tervezés a legfontosabb része. Fontos megérteniük a célközönséget és az üzleti célokat, valamint kidolgozniuk egy átfogó tervet a honlapjuk számára. Emellett fontos, hogy gondoskodjanak a reszponzív designról, hogy a honlapjuk megfelelően működjön különböző eszközökön és kijelzőméreteken. Ne hanyagolják el a keresőoptimalizálást sem, mivel ez kulcsfontosságú a honlapjuk látogatottsága szempontjából. Legyenek kreatívak és egyediek a dizájnban, de ne veszítsék szem elől a felhasználói élmény fontosságát. Végül pedig rendszeres tesztelés és visszajelzések figyelembevétele révén folyamatosan fejlesszék és finomítsák a honlapjukat, hogy minél hatékonyabb legyen az online jelenlétük.

Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción?

A tervezés során nagy figyelmet szenteltünk, hogy minden kis részlet is a jó felhasználói élményt segítse elő. Ilyen például az, hogy a referencia munkáink full screenen jelennek meg, látványosabb, részletekbe is belelátnak a munkáinkba. Kisebb nagyobb interakciókkal, görgetésre történő animációkkal, paralax effektek beemelésével tettük izgalmasabbá, szórakoztatóbbá a weboldalon történő böngészést, illetve az oldalon töltött idő növelését.

Milyen hatással volt szerinted a pályázat arra, hogy a közönség és a fogyasztók jobban megismerjenek?

Szolgáltatóként nagyon nehéz kitörni a mindennapos reklámzajból, hirdetések jönnek velünk szembe mindenhol. És mi bizonyítja, hogy megbízhatóak vagyunk? Hogy értünk ahhoz, amit csinálunk? Hogy valóban tudunk eredményeket felmutatni ügyfeleink számára. Nem más, mint hogy a saját honlapunk kap egy elismerést egy szakmai zsűritől.

Szerinted mi tesz egy piaci szereplőt jó szolgáltatóvá?

Mindenképpen az ügyfélorientáltság. Kiemelt figyelmet kell fordítani ügyfelek igényeire és elégedettségére. Fontos az is, hogy rugalmasak legyenek a szolgáltatók, és gyorsan alkalmazkodjanak a piaci változásokhoz és az ügyfelek visszajelzéseire. Emellett a minőségi szolgáltatás nyújtása és az átláthatóság is alapvető fontosságú.

Milyen innovációk várhatóak a szolgáltatás területén?

Szerintünk folyamatos innovációkra van szükség ahhoz, hogy lépést tudjunk tartani az egyre változékonyabb piaci környezettel és az ügyfelek igényeivel. Például, a digitális technológiák kihasználása, a mesterséges intelligencia, az automatizáció, az okos megoldások bevezetése mind olyan területek, amelyeket próbálunk integrálni a mindennapjainkba, hogy hatékonyabban és minél magasabb minőségben végezhessük el a munkánkat.

Mit jelent számodra a kapott elismerés?

Ez a visszajelzés azt jelenti, hogy elismerik a munkánkat és ez óriási motivációt adott nekünk.

Milyen céljaid vannak a közeli és távoli jövőben?

A célunk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk, amelyekkel ügyfeleink maximálisan elégedettek és ezáltal együtt közösen sikereket érjünk el.

Vissza

A Profession.hu már nem csak weben, hanem appban is kiemelkedőt nyújt

2024. 12. 10.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Profession alkalmazását. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, az appjuk fejlesztésének főbb szak…
Bővebben

“Élményalapú tanulással tesszük emlékezetessé a tananyagok elsajátítását!”

2024. 12. 09.
A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, az iMatekot. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és azokb…
Bővebben

Ezért hagyják el a látogatók a weboldalad - Te is ebbe a hibába esel?

2024. 12. 06.
A mai interjúban ’Az Év Honlapja’ pályázat egyik zsűritagjával, Dr. Molontay Patrikkal beszélgettünk. Célunk, hogy a pályázók és a közönség is közelebbről megismerhesse…
Bővebben
További hírek