“A felhasználóinkat nem csak inspiráljuk, hanem szakmai támogatást is kínálunk a döntéshozatalban”

Interjú az Trilak Festékstúdió csapatával
2025-02-04

A mai interjúban örömmel mutatjuk be a Trilak Festékstúdió innovatív weboldalát, amely nemcsak egy hagyományos online bolt, hanem egy igazi inspirációs és közösségépítő platform is. A cég a digitális térben is elérhetővé tette azokat a megoldásokat, amelyek segítenek a lakossági és szakmai felhasználóknak egyaránt a tökéletes festési projektek megvalósításában. A weboldal funkciói, mint a színválasztó eszközök és vizualizációs lehetőségek, egyszerre segítenek a döntéshozatalban és a vásárlás élményében, miközben a közösségi tartalmak is inspirációval szolgálnak. Az interjúban bemutatjuk, mi áll a sikeres platform mögött és hogyan alakítja a digitális jövőt a festékek világában.

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

A Trilak Festékstúdió hálózat weboldala egy Magyarországon egyedülálló „multiportál webshop”, ahol lakossági és szakmai felhasználók számára inspiráló tartalmakat, modern eszközöket és testre szabott támogatást kínálunk festési projektjeikhez.

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Legfőbb inspirációnkat az adta, hogy szeretnénk megmutatni, hogy hogyan is lehet a festékek világát innovatív, felhasználóbarát és inspiráló megoldásokkal közelebb hozni a felhasználókhoz.

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat? 

A falfestékek piacán egyre nagyobb igény van az online megoldásokra, így az ötlet az offline és online világ összekapcsolásának az igényéből született. Szeretnénk, hogy a hagyományos értelembe vett „festékboltok” versenyképesebbek lehessenek a digitális térben is és vásárlóik könnyebben találják meg a megfelelő megoldásokat az eltervezett festési projektekhez.

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

Az egyik legegyedibb megoldásaink közé tartozik, hogy a weboldal, multiportál webshopként üzemel. Ez annyit jelent, hogy vásárlóink országszerte több, mint 40 festékstúdió kínálatából tudnak válogatni és inspirálódni. Ezt segíti az online színválasztónk és vizualizációs eszközeink is, hogy felhasználóinknak minél nagyobb segítséget tudjunk nyújtani a döntéshozatalban.

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

A platform egyszerre szolgálja ki a lakossági és szakmai célcsoportokat, ötvözve az inspirációt, vásárlást és közösségépítést egy egyedülálló felhasználóközpontú környezetben.

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

Mindig a felhasználók egyszerűbb és kényelmesebb döntéshozatalát, valamint az inspiráció és a szakmai támogatás egyensúlyát helyezzük előtérbe.

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

Az innovatív eszközök, mint az online színválasztónk, könnyen érthető útmutatók és videós formátumok, mint pl. Termékismertetők, Online Festőakadémia sorozat, valamint a felhasználók által beküldött tartalmak (UGC), amelyek valós és hiteles példát nyújtanak leendő és visszatérő vásárlóink számára egyaránt.

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során? 

A mobilbarát dizájn, a modern vizualizációs eszközök, a felhasználói élmény (UX), valamint a közösség bevonása az inspirációs tartalmakba. Ezek ma már elengedhetetlen eszközök egy versenyképes honlap/applikáció fejlesztése során.

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?

Továbbra is nagy fókuszt helyeznénk az interaktív vizualizációs funkciók fejlesztésére, amelyek még jobban segítenék a felhasználókat az otthonuk tervezésében.

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

Folyamatos elemzéseket végzünk és figyeljük a viselkedési mintákat, azonban a visszatéréseknek a legfőbb okai, azaz inspiráció szerzés és a folyamatosan elérhető gyors szakmai segítségnyújtás.

Hogyan tettétek az online vásárlási élményt intuitívabbá és kényelmesebbé a látogatók számára?

A legfontosabb szempont az az átlátható és modern dizájn kialakítása volt, hogy a látogatók könnyen tudjanak válogatni a termékek között és részletes termékinformációhoz tudjanak jutni, ezzel segítve a magabiztosabb döntéshozatalt.

Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Rövid távon szeretnénk, ha teljes országos lefedettségünk lenne Magyarországon a beintegrált boltok tekintetében, valamint tovább szeretnénk bővíteni az inspirációs és vizualizációs tartalmainkat.
Hosszú távon pedig integráltabb AI-alapú személyre szabott megoldásokat tervezünk, hogy minél inkább támogatni tudjuk a felhasználók egyedi igényeit.

Vissza

Szerelmes ügyfélélmény: Hogyan hódítsd meg a vásárlóid szívét?

2025. 02. 14.
A Valentin-nap nem csupán a szerelmesek ünnepe, hanem egy kiváló lehetőség a vállalkozások számára is, hogy érzelmi kapcsolatot építsenek ki vásárlóikkal. Az emberek ilyenkor különösen…
Bővebben

„Webshopunk nem csupán a sous vide termékek kínálatát nyújtja, hanem egy közösséget épít, ahol minden vásárlás új ízek és inspirációk felfedezését jelenti.”

2025. 02. 06.
A digitális tér folyamatosan fejlődik, és az online jelenlét egyre fontosabb szerepet kap a sikeres üzleti működésben. A 7digits ügynökség és a Sous Vide Hungary közötti sikeres együttm…
Bővebben

A jövő vásárlása: Hogyan alakítják a digitális megoldások a Rossmann vásárlói élményét?

2025. 02. 06.
A mai interjúban egy olyan innovatív digitális platformot ismerhetünk meg, amely az online FMCG piacon kiemelkedő szereplővé vált, és amely az applikációjával és weboldalával már számos…
Bővebben
További hírek