Bor és digitális élmény találkozása

Interjú a Harsányi Pincészet csapatával
2025-02-05

Mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket,  a Harsányi pincészetet, akik organikus boraikkal és modern,felhasználóbarát weboldalukkal képviselik magukat. Az interjú során bepillanthatunk a pincészet fejlődéstörténetébe, az arculattervezés és honlapfejlesztés kulisszái mögé, valamint, hogy hogyan teremtik meg a borkedvelők számára az élményt a digitális térben is.

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

Mi egy organikus tokaji pincészet vagyunk Sárospatakról, a gyönyörű Megyer-hegyi Tengerszem mellett. Szerettük volna, ha kiváló borainkhoz egy méltó weblap is párosul. Folyamatosan bővült a borászat és az elérhető szolgáltatásaink, így nem a korábbi, hanem egy teljesen új weblapot szerettünk volna létrehozni, ami illeszkedik az arculatunkhoz.

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Számunkra mindig is a fogyasztók és a borkedvelők véleménye a legfontosabb, de nagyon szeretjük borainkat neves hazai és nemzetközi versenyekre is nevezni, ahol szerencsére számos díjjal tüntették ki borainkat. Szinte adta magát, hogy a honlapot is megméretessük a szakma előtt is.

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat? 

Ez manapság már nem is kérdés. Alapvető, hogy mindenki rendelkezzen a kor igényeinek megfelelő weblappal.

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja? 

A pincészet bemutatása, hogy minél több információt átadhassunk a borkedvelőknek. Fontos rész a blog, hogy ne csak rólunk, de a környéket is be tudjuk mutatni. Persze a webshop is nagyon fontos része az oldalnak, mivel ezen keresztül az ország minden pontján elérhetik a borainkat.

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

 Az interaktív térkép, amit majd még tovább is szeretnénk fejleszteni az nem annyira, megszokott. Illetve az oldal struktúrája, hiszen ez egyben webshop és egy oldal ami kiválóan bemutatja a pincészetet.

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

Boraink széles körben népszerűek, így igyekszünk a fiatal és az idősebb generációk számára is érthető, könnyű felhasználói élményt biztosítani. Igyekszünk minél több információval segíteni azokat is, akik kicsit elveszettnek érzik magukat, ha bort kell választani. Persze az igazi borrajongók is megtalálnak minden apró információt az adott tételről.

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az? 

Szeretnénk még jobban interaktívvá tenni a weboldalt. A terveink már megvannak, hogyan tudjuk még izgalmasabban bemutatni a pincészetet. Számos bemutató videót szeretnénk még elhelyezni.

 

 

Vissza

Szerelmes ügyfélélmény: Hogyan hódítsd meg a vásárlóid szívét?

2025. 02. 14.
A Valentin-nap nem csupán a szerelmesek ünnepe, hanem egy kiváló lehetőség a vállalkozások számára is, hogy érzelmi kapcsolatot építsenek ki vásárlóikkal. Az emberek ilyenkor különösen…
Bővebben

„Webshopunk nem csupán a sous vide termékek kínálatát nyújtja, hanem egy közösséget épít, ahol minden vásárlás új ízek és inspirációk felfedezését jelenti.”

2025. 02. 06.
A digitális tér folyamatosan fejlődik, és az online jelenlét egyre fontosabb szerepet kap a sikeres üzleti működésben. A 7digits ügynökség és a Sous Vide Hungary közötti sikeres együttm…
Bővebben

A jövő vásárlása: Hogyan alakítják a digitális megoldások a Rossmann vásárlói élményét?

2025. 02. 06.
A mai interjúban egy olyan innovatív digitális platformot ismerhetünk meg, amely az online FMCG piacon kiemelkedő szereplővé vált, és amely az applikációjával és weboldalával már számos…
Bővebben
További hírek