Bor és digitális élmény találkozása

Interjú a Harsányi Pincészet csapatával
2025-02-05

Mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket,  a Harsányi pincészetet, akik organikus boraikkal és modern,felhasználóbarát weboldalukkal képviselik magukat. Az interjú során bepillanthatunk a pincészet fejlődéstörténetébe, az arculattervezés és honlapfejlesztés kulisszái mögé, valamint, hogy hogyan teremtik meg a borkedvelők számára az élményt a digitális térben is.

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

Mi egy organikus tokaji pincészet vagyunk Sárospatakról, a gyönyörű Megyer-hegyi Tengerszem mellett. Szerettük volna, ha kiváló borainkhoz egy méltó weblap is párosul. Folyamatosan bővült a borászat és az elérhető szolgáltatásaink, így nem a korábbi, hanem egy teljesen új weblapot szerettünk volna létrehozni, ami illeszkedik az arculatunkhoz.

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Számunkra mindig is a fogyasztók és a borkedvelők véleménye a legfontosabb, de nagyon szeretjük borainkat neves hazai és nemzetközi versenyekre is nevezni, ahol szerencsére számos díjjal tüntették ki borainkat. Szinte adta magát, hogy a honlapot is megméretessük a szakma előtt is.

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat? 

Ez manapság már nem is kérdés. Alapvető, hogy mindenki rendelkezzen a kor igényeinek megfelelő weblappal.

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja? 

A pincészet bemutatása, hogy minél több információt átadhassunk a borkedvelőknek. Fontos rész a blog, hogy ne csak rólunk, de a környéket is be tudjuk mutatni. Persze a webshop is nagyon fontos része az oldalnak, mivel ezen keresztül az ország minden pontján elérhetik a borainkat.

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

 Az interaktív térkép, amit majd még tovább is szeretnénk fejleszteni az nem annyira, megszokott. Illetve az oldal struktúrája, hiszen ez egyben webshop és egy oldal ami kiválóan bemutatja a pincészetet.

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

Boraink széles körben népszerűek, így igyekszünk a fiatal és az idősebb generációk számára is érthető, könnyű felhasználói élményt biztosítani. Igyekszünk minél több információval segíteni azokat is, akik kicsit elveszettnek érzik magukat, ha bort kell választani. Persze az igazi borrajongók is megtalálnak minden apró információt az adott tételről.

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az? 

Szeretnénk még jobban interaktívvá tenni a weboldalt. A terveink már megvannak, hogyan tudjuk még izgalmasabban bemutatni a pincészetet. Számos bemutató videót szeretnénk még elhelyezni.

 

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek