Best Solar: Az élet napos oldalán

interjú a Best Solar csapatával
2025-02-05

Örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Best Solar csapatát, akik egy izgalmas interjút osztottak meg velünk a digitális fejlődés és fenntarthatóság világában. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a napenergia iránti elkötelezettségükbe, a weboldal fejlesztésének hátterébe, és abba, hogyan kombinálják a modern digitális eszközöket a fenntartható jövő építésével.

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

A 7digits egy olyan digitális marketingügynökség, ahol nemcsak marketingszolgáltatásokat nyújtunk, hanem valódi partnerként veszünk részt ügyfeleink növekedésében, digitális fejlődésében. Kampányainkat az ügyfelek igényeire szabjuk, egyszerű és átlátható folyamatokat kínálva. 

A Best Solar fenntartható energiamegoldásokat kínál magánszemélyek és vállalatok számára. Célunk, hogy a napenergia használatát népszerűsítsük, és egyszerűsítsük az átállást a megújuló energiákra.

 

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Hiszünk abban, hogy a weboldalunk nemcsak a design letisztultságával, hanem az információszerzés egyszerűségével is kiemelkedik az iparági átlagból, ezért szeretnénk megmérettetni magunkat a nívós versenyen.

 

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?

Az oldal fejlesztése akkor vált szükségessé, amikor a napenergia iránti kereslet növekedett, és felismertük a könnyen kezelhető, információs platform iránti igényt.

 

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

A különböző kalkulátorok, amelyek segítenek kiszámolni a megtérülést, és az átlátható termékleírások biztosítják a legnagyobb hozzáadott értéket.

 

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

A felhasználói élmény és a tartalom egyszerre edukatív és inspiráló.

 

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

A szegmentációra nagy hangsúlyt fektetünk (információátadásban és tonalitásban is), mivel több célcsoportunk is van. Mindent elkövetünk (kutatásokkal, elemzésekkel támogatjuk a közös munkát), hogy mind a B2C, mind a B2B szegmens számára relevánsak maradjunk.

 

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

Az intuitív navigáció és a megfelelően adagolt adatok/tartalmak teszik igazán fogyaszthatóvá a weboldalt. 

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?

A reszponzív kialakítás, a SEO-optimalizált tartalom és a mobilbarát elemek elengedhetetlenek a sikerhez.

 

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?

További interaktív eszközöket fejlesztenénk, amelyek még jobban lerövidítik a döntési időt.
 

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

Kérdőívekkel és a látogatottsági adatok, kapcsolatfelvételi arányok elemzésével mérjük az elégedettséget. Legtöbben az informatív, releváns és megbízható tartalom miatt térnek vissza.
 

Hogyan segítette a weboldalatok dizájnja és navigációja a felhasználók számára, hogy könnyebben rátaláljanak a keresett szolgáltatásokra?

A letisztult menüstruktúra és a vizuális hierarchia nagyban megkönnyíti a keresést.
 

Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Rövid távon a blogtartalmak bővítését tervezzük, hosszú távon pedig új aloldalak becsatornázását tervezzük.

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek