Best Solar: Az élet napos oldalán
Örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Best Solar csapatát, akik egy izgalmas interjút osztottak meg velünk a digitális fejlődés és fenntarthatóság világában. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a napenergia iránti elkötelezettségükbe, a weboldal fejlesztésének hátterébe, és abba, hogyan kombinálják a modern digitális eszközöket a fenntartható jövő építésével.

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?
A 7digits egy olyan digitális marketingügynökség, ahol nemcsak marketingszolgáltatásokat nyújtunk, hanem valódi partnerként veszünk részt ügyfeleink növekedésében, digitális fejlődésében. Kampányainkat az ügyfelek igényeire szabjuk, egyszerű és átlátható folyamatokat kínálva.
A Best Solar fenntartható energiamegoldásokat kínál magánszemélyek és vállalatok számára. Célunk, hogy a napenergia használatát népszerűsítsük, és egyszerűsítsük az átállást a megújuló energiákra.
Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?
Hiszünk abban, hogy a weboldalunk nemcsak a design letisztultságával, hanem az információszerzés egyszerűségével is kiemelkedik az iparági átlagból, ezért szeretnénk megmérettetni magunkat a nívós versenyen.
Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?
Az oldal fejlesztése akkor vált szükségessé, amikor a napenergia iránti kereslet növekedett, és felismertük a könnyen kezelhető, információs platform iránti igényt.
Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?
A különböző kalkulátorok, amelyek segítenek kiszámolni a megtérülést, és az átlátható termékleírások biztosítják a legnagyobb hozzáadott értéket.
Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?
A felhasználói élmény és a tartalom egyszerre edukatív és inspiráló.
Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?
A szegmentációra nagy hangsúlyt fektetünk (információátadásban és tonalitásban is), mivel több célcsoportunk is van. Mindent elkövetünk (kutatásokkal, elemzésekkel támogatjuk a közös munkát), hogy mind a B2C, mind a B2B szegmens számára relevánsak maradjunk.
Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?
Az intuitív navigáció és a megfelelően adagolt adatok/tartalmak teszik igazán fogyaszthatóvá a weboldalt.
Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?
A reszponzív kialakítás, a SEO-optimalizált tartalom és a mobilbarát elemek elengedhetetlenek a sikerhez.
Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?
További interaktív eszközöket fejlesztenénk, amelyek még jobban lerövidítik a döntési időt.
Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?
Kérdőívekkel és a látogatottsági adatok, kapcsolatfelvételi arányok elemzésével mérjük az elégedettséget. Legtöbben az informatív, releváns és megbízható tartalom miatt térnek vissza.
Hogyan segítette a weboldalatok dizájnja és navigációja a felhasználók számára, hogy könnyebben rátaláljanak a keresett szolgáltatásokra?
A letisztult menüstruktúra és a vizuális hierarchia nagyban megkönnyíti a keresést.
Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?
Rövid távon a blogtartalmak bővítését tervezzük, hosszú távon pedig új aloldalak becsatornázását tervezzük.