Interjú a Szal-Tó csapatával
A Szal-Tó megújult weboldala egy modern és letisztult digitális térként szolgál, ahol a prémium termékek és a kiemelt partnerek bemutatása egy elegáns, átlátható felületen találkozik.
1. Mi inspirált Titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyen?
Tavaly saját weboldalunkkal már elindultunk a versenyen, és a nevezett kategórián belül különdíjban részesültünk. Ez hatalmas motivációt adott a webfejlesztő csapatunknak. Idén egy ügyfelünk, a Szal-Tó italnagykereskedés megújult felületével szeretnénk bemutatni, hogyan tudtunk – szakmai tudásunk és kreatív szemléletünk felhasználásával – hozzájárulni egy partnerünk sikeréhez.
2. Miért érzitek úgy, hogy a Ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?
A Szal-Tó új weboldala egy kompakt hosszúságú, de informatív felület. A korábbi sötétebb, csapongóbb és tartalmilag hiányos weboldal helyett egy egyedi megjelenésű, modern, gyors, reszponzív és vizuálisan letisztult felületet hoztunk létre – amely méltó módon képviseli a cég kiemelt piaci szerepét és professzionalizmusát.
3. Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?
A felület elsődleges célja a tájékoztatás. Vagyis, hogy a weboldalt felkeresők könnyedén információt kapjanak a cég tevékenységéről, a forgalmazott termékekről és a vállalkozás, valamint a munkatársak elérhetőségeiről. A felület a lakossági és a kereskedő ügyfelek számára több helyen és formában is lehetőséget kínál a kapcsolatfelvételre, a kiemelt partnereknek pedig reklámfelületet is biztosít.
4. Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?
A Szal-Tó weboldalán a színek, formák és a képi világ – akár a weboldalon elhelyezett szövegek elolvasása nélkül is – átadja a vállalkozás történetét, célját és jelentőségét. A gyors oldalbetöltés, a reszponzív megjelenés és az átgondolt design együtt teszik az élményt gördülékennyé és emlékezetessé.
5. Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?
Rövid távon a tartalmak és a termékkörök bővítése, valamint a személyes, telefonos és online kapcsolatfelvétel erőteljesebb motiválása a cél. Hosszabb távon egy teljes online rendelési és partnerfelület fejlesztése is szóba kerülhet, hogy a Szal-tó italnagykereskedés ne csak fizikai üzleteivel, hanem az online térben is kiszolgálhassa a vásárlóit.