Interjú a Caola csapatával
"Azért neveztünk a versenyre, mert szerettük volna megmutatni, hogy egy patinás magyar márka is képes modern, inspiráló és felhasználó központú online megjelenést biztosítani."
1. Mi inspirált Titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyen?
A Caola közel 200 éves múltjával Magyarország egyik legnagyobb múlttal rendelkező márkája, amelyet a hagyományok tisztelete és a folyamatos megújulás egyszerre jellemez.
Az elmúlt időszakban célunk a márka újjáépítése volt, azaz egy olyan digitális platform kialakítása, amely méltón tükrözi értékeinket, a tradíciókra építő, mégis innovatív, és környezetbarát szemléletünket.
Azért neveztünk a versenyre, mert szerettük volna megmutatni, hogy egy patinás magyar márka is képes modern, inspiráló és felhasználó központú online megjelenést biztosítani.
2. Miért érzitek úgy, hogy a Ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?
Ritka, hogy egy több mint másfél évszázados múltra visszatekintő, generációk számára ismert márka honlapja egyszerre legyen modern, letisztult és felhasználóbarát. A weboldalunk nem csupán egy termékkatalógus, hanem egy digitális márkaélmény, ahol a látogató a hagyomány és az innováció találkozásában merülhet el.
A honlapon egy részletes, történelmi bemutató vezeti végig a látogatót a Caola fejlődésének mérföldkövein, ezzel betekintést engedve abba a folyamatba, amely során a márka a hazai kozmetikai ipar egy meghatározó szereplőjévé vált. Ez a múlt iránti tisztelet és a modern digitális megjelenés ötvözete teszi a megoldásunkat különlegessé a digitális térben.
3. Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?
Kiemelten fontosnak tartjuk az átlátható, felhasználóbarát navigációt és a termékek mögötti értékek bemutatását. A honlap nemcsak informál, hanem edukál is, mivel segít megérteni a termékek mögötti innovációt, a fenntartható megoldásokat és a Caola társadalmi felelősségvállalását is. Célunk, hogy a látogatók ne csupán termékeket lássanak, hanem egy hiteles, megbízható magyar márkát.
4. Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?
Az egyedi, letisztult dizájn, a harmonikus színvilág és a könnyen átlátható struktúra mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a látogatók számára kellemes és inspiráló élményt nyújtson az oldal. A tartalom emberközeli, hiszen a Caola története, üzenetei és vizuális világa érzelmi kapcsolatot teremtenek a felhasználóval, így a márkaélmény emlékezetessé válik.
Külön értéket képvisel a Magazin fül, amely a honlap edukatív szegmenseként praktikus, hétköznapi tanácsokkal – például hogyan érdemes borotválkozni, vagy miként ápoljuk a babák bőrét – látja el a honlapra látogatókat. Ez a tartalom nemcsak informatív, hanem szórakoztató és hasznos is, így a felhasználok valódi értéket kapnak tőlünk.
5. Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?
Rövid távú céljaink közé tartozik egy rajzpályázat megszervezése a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel együttműködésben. A pályázat keretein belül szegregátumokban élő gyermekek vehetnek részt. A nyertesek alkotásai a Caola gyermekfogkrém csomagolásán kapnak helyet, a többi pályamunka pedig egy online kiállítótérben lesz megtekinthető a honlapunkon.
Hosszú távú terveink közé tartozik egy INCI minőségellenőrző felület kialakítása, ahol a felhasználók megismerhetik a termékek összetevőit és azok hatásait. Ezt követően egy webáruház indítását, valamint egy ismeretterjesztő, edukatív fül létrehozását tervezzük, amely bemutatja, milyen szerepet töltenek be az egyes összetevők a kozmetikai termékekben.