Jubileumi évet nyit ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2016-04-27

Idén 15. alkalommal rendezik meg ’Az Év Honlapja’ pályázatot, mely rengeteg újítással készül az őszi időszakra. A zsűri új alapokra helyezte a versenyt, hogy a nevezők is újabb kihívásokkal találják magukat szembe. A tavaszi, „felkészítő” workshop így kiemelt szerepet kap a projekt életében…

„A digitális marketingben egy év négynek számít, gyakran elhangzik, mégsem vesszük elég komolyan. A zsűri idén ennek a ténynek szenteli a jubileumi évet és kiemelten odafigyel az innovációra a pályázatokban. Gondoljunk csak ebbe bele, egy teljesen új, digitális világ épült fel az elmúlt évtizedben. Missziónk, hogy egyre többen tudják követni ezt az egyre gyorsuló világot!”- nyilatkoztaVarga István, 'Az Év Honlapja' pályázat alapítója, aki azt is elmondta, hogy a workshopon a sok változtatás mellett olyan információk fognak elhangozni, melyek rendkívül hasznosak és iránymutatóak a mai világ marketingesei számára.

A 15. jubileumi évben, ’Az Év Honlapja’ pályázaton többek között a kategóriák, a zsűrizési folyamat és a szempontrendszer is átalakul. A workshoppal pedig az idei év leendő nevezőit szeretné felkészíteni a zsűri arra, hogy most is igazán nívós és szakmailag kifogásolhatatlan honlapok kerüljenek ki a digitális világba.  A szervezők egyébként egy igazán nagy hírrel is készülnek a tavaszi időszakra, melyről majd a későbbiekben számolunk be…

A „Hogyan legyek Az Év Honlapja?” elnevezésű pályázati felkészítő workshop, 2016. május 11-énkerül megrendezésre az Expo Hotel Panoráma termében. Az előadók között köszönthetjük majd többek között Varga Istvánt, ’Az Év Honlapja’ pályázat alapítóját, Klausz Melindát (Klausz Social Group), Papp Gábort (The Pitch), Fazekas Lászlót (MÜPA) és Biri Mátyást (Growth Panda Agency) is.

A workshop teljes programja és a jelentkezési feltételek az alábbi linken érhetők el:

 http://www.azevhonlapja.hu/workshop/jelentkezes

Vissza

Szerelmes ügyfélélmény: Hogyan hódítsd meg a vásárlóid szívét?

2025. 02. 14.
A Valentin-nap nem csupán a szerelmesek ünnepe, hanem egy kiváló lehetőség a vállalkozások számára is, hogy érzelmi kapcsolatot építsenek ki vásárlóikkal. Az emberek ilyenkor különösen…
Bővebben

„Webshopunk nem csupán a sous vide termékek kínálatát nyújtja, hanem egy közösséget épít, ahol minden vásárlás új ízek és inspirációk felfedezését jelenti.”

2025. 02. 06.
A digitális tér folyamatosan fejlődik, és az online jelenlét egyre fontosabb szerepet kap a sikeres üzleti működésben. A 7digits ügynökség és a Sous Vide Hungary közötti sikeres együttm…
Bővebben

A jövő vásárlása: Hogyan alakítják a digitális megoldások a Rossmann vásárlói élményét?

2025. 02. 06.
A mai interjúban egy olyan innovatív digitális platformot ismerhetünk meg, amely az online FMCG piacon kiemelkedő szereplővé vált, és amely az applikációjával és weboldalával már számos…
Bővebben
További hírek