Szavazás állása
95

Közönségszavazás / 2021
- 37534 Lidl Plus - a Lidl vásárl…
- 26520 MySPAR - Neked kedvez! -…
- 4564 Qjob.hu: megoldás mindenr…
- 4400 BURGER KING® App
- 1635 DIEGO webshop – Segítünk,…
Marketing célok:
A Pek-Snack Kft. hazánk egyik legnagyobb látványpékség hálózata, amely országosan közel 1800 helyen kínálja a sós és édes finomságokat a fogyasztóknak. A cég 1998-ban alakult és azóta folyamatosan fejleszti receptúráit, technológiáját, termék palettáját és az ezek bemutatását szolgáló kommunikációját. A cég 2021 elején nagy lépésre szánta el magát: egy teljesen új, a márkát az FMCG szektor kommunikációs világába emelő arculatot kívántak létrehozni, amely azonban nem korlátozódott csupán a „klasszikus” vizuális elemekre – logó, arculati elemek, formavilág -, hanem egy teljesen új voice-of-tone irányába is el kívántak mozdulni. Ennek a hosszú hónapokon át tartó munkának az eredményeként készült el a Pek-Snack teljesen megújult vizuális világa: logó, a régi értékekre épülő színvilág, új formavilág, a bolt belső elemek, amelyeket egy új szlogen, valamint kifejező és könnyű azonosulást lehetővé tevő márka üzenetek tettek teljessé. Az arculatváltási folyamat részeként a weboldal is megújult, melynek célja, a fogyasztók számára a termékekkel kapcsolatos információk könnyű és gyors elérhetősége, tájékoztatásuk friss hírekről, és potenciális új franchise partnerek bevonzása. A magyar nyelven kívül a honlap angolul, szlovákul és bosnyákul is elérhető lesz.Célcsoport:
fiatalok, anyukák, irodistákTovábbi pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!