Kärcher Magyarország Kft.

Kärcher Magyarország Kft.

Kategória:
E-kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
http://www.karcher.hu
Szavazás állása 4

Marketing célok:

Célunk, hogy weboldalunk áttekinthető és felhasználóbarát legyen, a potenciális vásárló nem veszhet el rajta. Folyamatosan törekedünk a user experience (UX) tervezési folyamat kialakítására, mely magában foglalja a céggel, annak szolgáltatásaival, termékeivel kapcsolatos végfelhasználói interakciók minden vonatkozását. A UX alapú weboldalunk a konverziós ráta optimalizálásának nélkülözhetetlen eleme, tehát könnyű rajta tájékozódni és egyszerű a vásárlási folyamat. A kosárig vezető út nem bonyolult, sem túl hosszú. Számunka kiemelten fontos a weboldal reszponzivítása, a felhasználók kényelmesen tudnak vásárolni mobiltelefonról is. Az ügyfélnek tudnia kell, hogy elérhető-e a termék, mennyibe kerül, hogyan rendelhető meg, milyen fizetési és szállítási módok állnak rendelkezésre. Az átfogó, edukatív és jól optimalizált contentek hozzájárulnak ahhoz, hogy a célcsoportunk találkozhasson a márkánkkal, a termékünkkel és egyfajta érdeklődést alakítson ki iránta.

Célcsoport:

30-65+ éves, otthon ill. háztartási készülékek érdeklődési körű AB státuszú egyéni felhasználók személyeket tekintjük, jellemzően városban élnek, és az átlagnál magasabb jövedelemmel rendelkeznek.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában