Közönségszavazás / 2024
Marketing célok:
A beflex.hu weboldal létrehozása a BEFLEX arculatfrissítés részeként valósult meg. Az új weboldal elsődleges célja a webes forgalom, ezen belül az organikus elérés növelése, valamint leadek (a weboldalon elhelyezett formon keresztül https://beflex.com/hu/kapcsolatfelvetel) beszerzése volt. Az elérés bővítése mellett fontos szempont volt, hogy egy modern, felhasználóbarát és informatív felületet hozzunk létre, amely jól reprezentálja a cég tevékenységét. Kiemelt figyelmet fordítva a weboldal SEO és UX teljesítményére. Kevesebb mint egy év alatt sikerült több mint 100%-kal növelnünk az éves elérésünket. Mivel korábban nem volt lehetőség kapcsolatba lépni cégünkkel mérhető úton a weboldalon keresztül, így a leadek tekintetében mérvadó számokat nem tudok közölni. Annyit tudok mondani, hogy a weboldal egyelőre maradéktalanul teljesíti a hozzá fűzött elvárásainkat.Célcsoport:
21 és 60 év közötti célcsoport. Magyar és nemzetközi nagyvárosok lakosai. Vezetők, középvezetők, vállalkozók és pályakezdő beosztottak, a következő területekről: kereskedelem, marketing, rendezvény.További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!