A Norbi Update egészséges közösségi platform – applikáció

Appentum Kft.

Kategória:
Az év applikációja
A pályázat elérhetősége:
http://norbi.hu

Marketing célok:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.knowcom.urhajosdieta

https://apps.apple.com/hu/app/id1459969443 

Az applikáció célja egy olyan közösségi platform létrehozása, amely elősegíti az egészséges életmód melletti elköteleződést és kitartást. Egy hangulatos szoftver, ahol napi szinten tudjuk követni saját diétánkat, étel- és italfogyasztásunkat, bevitt tápanyag mennyiségeinket. Az applikáció különleges részét képezi a közösségi funkciók újragondolt megközelítése. A felhasználók által készített ételek, egyéni fejlődések bemutatása, tapasztalatok megosztása mind egy új, egészségorientált közösség építését teszik lehetővé. A felhasználók képesek egymással kommunikálni és együtt építeni az Update Diet közösséget. Az alkalmazás közvetlen célja, hogy széles körben megismertesse a Norbi Update - Update Diet rendszerét, összekapcsolja az Update Diet felhasználóit, közösségi élményt teremtsen, valamint elérhetővé tegye a diétához szükséges valamennyi funkció és információ összességét kompakt formában, egy helyen. A profil létrehozása során választhatunk a diéták között, valamint a virtuális személyi edzők között. Az applikáció követi a felhasználó fogyasztásait és hangalapú értesítésekkel segít a választott diéta útján maradni. Ezzel is ösztönözve a felhasználót a rendszeres applikáció indításra és használatra. Az applikáció egyedi fejlesztésű, amely lényegi pontja a folyamatosan bővíthető funkciókészlet. A beérkezett ötletek mentén formálódik a szoftver. Az egyes Update lánc üzletek saját szerkeszthető oldallal rendelkeznek, így közvetlen marketing célok is teljesülhetnek.

Célcsoport:

Okostelefont aktívan használó azon felhasználók összessége, akik az egészséges életmódhoz vezető utat szeretnék megtalálni. Mindazon felhasználók összessége, akik szeretnék diétájukat kiegyensúlyozni, alakjukat formálni, valamint megismerkedni az Update Diet rendszerével és alkalmazni azt. A célcsoport általános jellemzője, hogy egészségtudatos, aktívan használja a közösségi médiát. Külön csoportot képeznek az Update Diet-et ismerő, aktívan használó és követő egyének.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában