Szavazás állása
4

Közönségszavazás / 2020
- 11573 Szerszamkell.hu
- 8259 BlackFridayShop.hu
- 4164 Klubrádió
- 2833 Mátra Biker Sport Club
- 2317 Gottsegen György Országos…
Marketing célok:
A MOGYI termékcsomagolásainak újratervezése után ügynökségünk (Creatum Branding- és Reklámügynökség) nyerte el a következő nagy feladatot is, miszerint újra kellett gondolni a cég online jelenlétét, egy új weboldalt kellett terveznünk és kiviteleznünk. Célként deklaráltuk egy magas szintű felhasználói élmény elérését, valamint az igen változatos termékportfólió strukturálását és minőségi prezentálását. Ez volt a munka oroszlánrésze, hiszen több, mint 60 terméktípust kellett megjelenítenünk a hozzájuk tartozó információkkal együtt. Egy letisztult, modern elemekkel operáló látványvilágot alkottunk, melyből kellő fókuszt tudnak kapni a kommunikálni szánt információk és üzenetek, mindezt 13 nyelven, úgy, hogy a termékszortiment országonként változó.Célcsoport:
B2C: 14+, a Mogyi brandet és termékeit már ismerő és iránta érdeklődők és új fogyasztók, valamint B2B: különböző értékesítési láncok beszerzői, akik még nem ismerik a céget és termékeit.További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!