Magazin minőségi borfogyasztóknak

Borsuttogó Kft.

Kategória:
Média
A pályázat elérhetősége:
https://borsuttogo.hu/magazin

Marketing célok:

Az elmúlt évtizedben hatalmasat változtak az emberek vásárlási szokásai.

Az onlinevásárlások  piaca a COVID-19 effektus megjelenésével hatalmasat robbant. Az online piactér robbanása várható volt, de nem ilyen hamar, és nem ilyen mértékben.

A prognózis a 60 felettiek felzárkózását sejtetette, hiszen a Facebook használatot már ügyesen elsajátították, így várható volt, hogy előbb-utóbb a fogyasztási cikk piacon is aktiválódni fognak. A napi social media kommunikáció egy rövid, lényegretörő kontent megosztását, promóciók meghirdetését, és a márka iránti figyelem fenntartását kiszolgáló csatornává vált. A Hírlevél esemény, újtermékbevezetés, borkóstolóhoz kötött kommikációs eszközként funkcionál a cégünknél.  Szükségünk volt egy olyan online platformra, ahol a termékeinkről bővebben, és minőségi formában tudunk tájékoztatást adni, nem az eladás az elsődleges cél, hanem a minőségi borászati, gasztronómiai tartalom a meglévő vevőink (végfogyasztók, és gasztronómiai partnerek egyaránt), és új vevők vonzása a tartalom megosztás révén. Másik nem titkolt szándékunk volt, hogy még egy csatornát nyissunk, amely a weboldaunkra tereli a látogatókat, és vevővé váljanak, ha már a weboldalra beterelődtek. Ezenfelül a magazinnal nem titkolt célunk, hogy elkötelezettséget érjünk el a partnereink megjelenítésével, és viszontmarketingre tudjuk őket ösztönözni a jövőben. A Covid-19 effekttel a megérzéseink, beváltak, és élesben láthattuk, hogy a piacon a többcsatornás minőségi kommunikációs stratégia mentett meg minket az online piacon egymással pofozkodó, árakciós stratégiát választó konkurensekhez képest.

Célcsoport:

25-65

Vissza

További pályaművek a kategóriában