Podcast Műhely

innoGold Pro Kft.

Kategória:
Szolgáltatás
A pályázat elérhetősége:
https://podcastmuhely.hu/

Marketing célok:

A Podcast Műhely honlapja egy újszerű szolgáltatás – a vállalati/szakértői podcastkészítés kiszervezett formájának – népszerűsítését és értékesítését célozza meg. A marketing fő üzenete az, hogy egyetlen podcast felvételből számtalan tartalom nyerhető: a weboldal kihangsúlyozza, hogy az ügyfél részéről havi mindössze 2 óra ráfordítás elegendő, és cserébe a marketingje óriási lendületet kap. Ezzel azt a pain pointot ragadja meg, hogy sok szakembernek vagy cégvezetőnek nincs ideje a tartalomgyártásra – a Podcast Műhely pedig pont erre kínál megoldást. A honlap részletesen ismerteti a szolgáltatás folyamatát és eredményeit, ami a marketing meggyőzés kulcsa: elmagyarázza, hogy a stúdióban rögzített nyersanyagból 2 darab 30 perces podcast epizód készül havonta, ezeket a csapat megvágja, videóverzióvá alakítja, ellátja keresőoptimalizált leírással, publikálja a megrendelő weboldalán, sőt rövid videóklippeket is gyárt belőle a közösségi médiára, feliratozással együtt. Így az ügyfél nem csupán egy podcastot kap, hanem egy átfogó marketing eszközt, amely egyszerre építi a szakértői brandjét, javítja a weboldal SEO-ját és növeli a követőtáborát. Ez az értékajánlat a honlapon többször megjelenik, például a “Miben vagyunk mások?” szekcióban is, ahol hangsúlyozzák, hogy nem pusztán műsort készítenek, hanem növekedési eszközt adnak a megrendelő kezébe. A marketing cél továbbá a szolgáltatás professzionális jellegének alátámasztása: a honlap kiemeli, hogy Székesfehérváron professzionális stúdió áll rendelkezésre, valamint hogy a Podcast Műhely csapata marketing szemlélettel közelít a tartalomhoz (pl. minden epizódhoz 20 mp-es highlight intro és cégre szabott outro készül, a posztokat is megírják és időzítik, hirdetéseket indítanak). Ezek az információk azt a célt szolgálják, hogy az érdeklődő megrendelő lássa: egy tapasztalt csapat komplett megoldást kínál, nem neki kell bajlódnia a technikai vagy marketingfeladatokkal. A weboldal csomagajánlatokkal és árakkal is transzparensen szolgál, ami a bizalmat építi, illetve ingyenes konzultáció lehetőségét kínálja (CTA), hogy alacsony küszöbbel lehessen érdeklődni. Összességében a Podcast Műhely honlapja marketing szempontból edukálja a célpiacot a podcast mint tartalommarketing-eszköz előnyeiről, bizalomépítéssel eloszlatja az esetleges aggodalmakat (idő- és erőforrásigény), és egyértelmű cselekvésre ösztönzi a látogatót, hogy próbálja ki ezt az innovatív szolgáltatást.

Célcsoport:

Vállalati vezetők és marketing vezetők
Vissza

További pályaművek a kategóriában