Workshop 2017


HOGYAN LEGYEN A TIÉD 'AZ ÉV HONLAPJA' DÍJ? C. FELKÉSZÍTŐ WORKSHOP

Dátum: 2017. május 17. 09:00 - 13:00
Helyszín: ​ ​ Achat Premium Hotel, Budapest, Hungária körút 5., 1101 Magyarország

’Az Év Honlapja’ Team felkészítő workshopot szervez az ország legnagyobb online marketing-kommunikációs pályázatának lehetséges nevezői számára. Célja, hogy a résztvevők az itt megszerzett tudásuk által minőségben, kreativitásban, szemléletben képesek legyenek túlszárnyalni iparáguk és természetesen a szakmai zsűri elvárásait. Olyan versenyt és előadásokat kívánunk most is létrehozni, mellyel hozzá tudunk járulni a fejlett és színvonalas honlapok létrejöttéhez. Vegyen részt workshopunkon, hogy az Ön honlapja legyen ’Az Év Honlapja’!  - A Honlapod a Holnapod!

A Worksop részvételi díja: 15.000 Ft + ÁFA

JELENTKEZEM>>

Program:

9:00-9:30 Regisztráció

9:30- 10:00 Nyitás: Dr. Eszes István - Tartalommarketing kontra inbound marketing. Szükség van mindkettőre? Melyik módszer a jobb?

10:00-10:20 A közösségi megosztáson alapuló eszközök ereje - Hogyan vond be a közösséged? Mit tehetnek érted? (Lévai Richárd, RG Studio)

10:20-10:40 Marketing automatizálás botokkal (Bonyhádi Gábor, Codecool)

10:40-11:00 Az appokról mesterfokon. Mitől lesz a miénk a legjobb? (Papp Gábor, Shapr3D)

11:00 – 11:20 KÁVÉSZÜNET

11:20-11:40 Hogyan működik 'Az Év Honlapja' SEO Siker motorja? Mire figyeljünk? – (Éles László, Seoseeker)

11:40-12:00 A technológia versenyelőnye! Használd ki maximálisan a fejlesztésed! - (Ferling Dávid, Ferling Tanácsadó és Szolgáltató Kft.)

12:00-12:20 Az érzelmek piaci előnyei - A User Experience szemlélet elsajátítása és visszacsatolási lehetőségei (Házi Csaba, Senior UX Designer, Webabstract)

12:20-12:40 Hogyan kivitelezz egy 'Az Év Honlapja' pálya-művet az első ötlettől a díjig?? - (Nagy Barna, Kreatív Vonalak)

 

 

Így segít a Bigdata-boom a vásárlók megtartásában

2017. 06. 23.
Az értékesítés sem menekülhet a big data elől. A hatékonyság növeléséhez a vásárlók minél mélyebb megismerésére, viselkedésük előrejelzésére lesz szükség a jövőben. Az adatok viszont mi…
Bővebben

Eladni Messenger chatbottal?

2017. 06. 15.
Lehet-e értékesíteni Messengerben? Röviden igen.
Bővebben

Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon

2017. 05. 31.
A CTA, vagyis a call-to-action típusú ikonok azok, amelyek aktivitásra csábítják a felhasználókat. Kommentelésre, megosztásra, regisztrálásra, sőt vásárlásra. Nem mindegy azonban, hogy…
Bővebben
További hírek