Hosszabbít 'Az Év Honlapja'

2019-10-16

Meghosszabbított határidővel lehet még jelentkezni hazánk legrangosabb online marketing pályázatára, ‘Az Év Honlapjára’. A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, influencer kampányokat, digitális marketing- és technológiai megoldásokat 26 kategóriában várja a szakmai zsűri, november 6-án éjfélig. Itt a legjobb lehetőség, hogy megmérettesd a digitális marketinged!

A pályázók figyelmébe ajánljuk a vállalatokat érintő digitális kihívások érdekében bevezetett új kategóriákat, mint a véleményvezérek Influencer kampányai, a profi programozók Technológiai- és Digitális megoldásai vagy az egyre népszerűbb Agrár és Rendezvény kategóriák.

„Rendkívül sok új honlappal és eseménnyel bővült idén is a marketing tér. Nonprofit szakmai versenyünk célja, hogy a legjobb megoldásokat minden évben díjazzuk és a közösség elé tárjuk. ’Az Év Honlapja’ pályázat épp ezért egy biztos pont kíván lenni ebben a hatalmasra nőtt digitális labirintusban.”  - mondta Varga István László, a pályázat alapítója.

Érdemes minél hamarabb nevezni, hiszen ez előnyt jelent a közönségszavazatok gyűjtésében. 

Pályázni az www.azevhonlapja.hu oldalon november 6. éjfélig lehet. A zsűrizést követően az ünnepélyes díjátadóra a november 27-én kerül sor.
Nevezz weboldallal, applikációval, marketing vagy technológiai megoldással és közösségi vagy kreatív kampánnyal és legyen Tiéd 2019-ben ‘Az Év Honlapja’ díj!

’Az Év Honlapja’ Team

 

Vissza

Interjú a Caola csapatával

2025. 11. 19.
"Azért neveztünk a versenyre, mert szerettük volna megmutatni, hogy egy patinás magyar márka is képes modern, inspiráló és felhasználó központú online megjelenést biztosítani."…
Bővebben

Interjú a Mohács 500 weboldalának készítőivel

2025. 11. 19.
“A Mohács 500: online digitális arculat a történelmi emlékév kapcsán elnevezésű pályázatra készített honlapunk máris szép számokat produkál, köszönhetően a város önkormányzatánál…
Bővebben

Pályázatunk ’Rendezvény’ kategóriája idén is várja a nevezőket!

2025. 11. 18.
Kevés piaci szereplő van, akinél olyan mértékben meghatározó az innovatív marketingtevékenység létrejötte, mint a rendezvényes cégek esetében. A versenyelőny szerzés előtt már ugyanis á…
Bővebben
További hírek