Hosszabbít 'Az Év Honlapja'

2019-10-16

Meghosszabbított határidővel lehet még jelentkezni hazánk legrangosabb online marketing pályázatára, ‘Az Év Honlapjára’. A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, influencer kampányokat, digitális marketing- és technológiai megoldásokat 26 kategóriában várja a szakmai zsűri, november 6-án éjfélig. Itt a legjobb lehetőség, hogy megmérettesd a digitális marketinged!

A pályázók figyelmébe ajánljuk a vállalatokat érintő digitális kihívások érdekében bevezetett új kategóriákat, mint a véleményvezérek Influencer kampányai, a profi programozók Technológiai- és Digitális megoldásai vagy az egyre népszerűbb Agrár és Rendezvény kategóriák.

„Rendkívül sok új honlappal és eseménnyel bővült idén is a marketing tér. Nonprofit szakmai versenyünk célja, hogy a legjobb megoldásokat minden évben díjazzuk és a közösség elé tárjuk. ’Az Év Honlapja’ pályázat épp ezért egy biztos pont kíván lenni ebben a hatalmasra nőtt digitális labirintusban.”  - mondta Varga István László, a pályázat alapítója.

Érdemes minél hamarabb nevezni, hiszen ez előnyt jelent a közönségszavazatok gyűjtésében. 

Pályázni az www.azevhonlapja.hu oldalon november 6. éjfélig lehet. A zsűrizést követően az ünnepélyes díjátadóra a november 27-én kerül sor.
Nevezz weboldallal, applikációval, marketing vagy technológiai megoldással és közösségi vagy kreatív kampánnyal és legyen Tiéd 2019-ben ‘Az Év Honlapja’ díj!

’Az Év Honlapja’ Team

 

Vissza

A márka arca - hogyan mesél egy weboldal?

2024. 10. 21.
A digitális korban egy márka online jelenléte kulcsfontosságúvá vált, hiszen nem csak a fogyasztók elérését biztosítja, hanem lehetőséget nyújt arra is, hogy kreatívan és érzelmekre hat…
Bővebben

Mutasd meg a kultúra erejét!

2024. 10. 14.
A kultúra az emberi társadalom egyik legfontosabb alappillére, amely összeköti a múltat a jelennel, és irányt mutat a jövő számára. Gazdag és sokszínű formáival – legyen az művész…
Bővebben

Hogyan hódítsd meg a digitális teret?

2024. 10. 07.
Az online térben a közösségek szerepe egyre meghatározóbb. A felhasználók már nem csupán passzív tartalomfogyasztók, hanem aktív szereplői az eseményeknek – részt vesznek a közöss…
Bővebben
További hírek