Mit adott 'Az Év Honlapja' a Graphasel Design Studionak?

2021-07-12

A Graphasel Design Studio 2015-ben pályázott ’Az Év Honlapja’ versenyre, és nem is távozott üres kézzel. Olvassátok el egykori nyertesünk interjúját a pályázattal kapcsolatos tapasztalatairól, és hogy mi mindent adott nekik ’Az Év Honlapja’!

1. Bemutatkozás, Kik vagytok, mivel foglalkoztok?

A Graphasel Design Studio egy communication design-nal foglalkozó cég. A vizuális kommunikáció és a vizuális storytelling széles spektrumát lefedi a munkánk a brandingtől kezdve a grafikai kis- és nagyarculatokig, a brand gondozásig.

 

2. Mennyire veszitek komolyan a digitális marketing kihívásait?

A munkánk nagy része digitális formában készül, így abszolút.

 

3. Anno miért döntöttetek úgy, hogy beneveztek Az Év Honlapja pályázatra?

Szerettük volna megmérettetni magunkat Magyarország legnagyobb digitális versenyén.

 

4. Milyen elismerésben részesültetek és melyik évben?

2015-ben a mi honlapunkat választottátok az Év Honlapja pályázat nyertesének.

 

5. Milyen előnyöd származott abból, hogy Az Év Honlapja díjazott lettél?

Büszkék voltunk és vagyunk a díjra. Ez az elismerés adott lökést ahhoz, hogy induljunk a nemzetközi Awwwards versenyen is, ahol szintén díjazottak lettünk.

 

6. Mennyire ösztönzött, hogy a szakmai zsűri elismerte a munkátokat?

Örültünk a visszaigazolásnak. Minden tekintetben azon dolgozunk, hogy a munkánk előremutató legyen, és ne a múltból táplálkozzon.

 

7. Mit jelent számodra egy jó weboldal? Amikor a saját díjnyertes weboldalatokat fejlesztettétek, milyen szempontokat vettetek figyelembe?

A legfontosabb, hogy felhasználóbarát legyen, logikusan felépített és vizuálisan vonzó.

 

8. Számodra mit jelent a digitalizáció, milyen céges vagy személyes kihívások előtt állsz?

Egyrészt lépést kell tartanunk a digitalizációval, másrészt mindenki előtt kell járnunk vizuális megoldásokkal, ezért folyamatos kihívás a munkánk. De ez a legizgalmasabb benne.

 

9. Mit gondolsz, mit hoz a digitális jövő a szakmádban? Merre érdemes tartani?

Azt gondolom, hogy a webdesignban leegyszerűsödnek és felgyorsulnak majd a tervezési és a fejlesztési folyamatok egyaránt, és rugalmas, template alapú megoldások fogják segíteni a tervezők munkáját. Illetve, hogy a digitális kommunikáció szerves része lesz a mesterséges intelligencia.

 

10. Kiknek ajánlanád, hogy vegyenek részt Magyarország legnagyobb digitális versenyén?

Mindenkinek, aki büszke a honlapjára és szeretné egy nagyobb közönségnek megmutatni.

 

11. Mi volt a legérdekesebb történeted, ami a digitalizációhoz kapcsolódik?

Igazából számomra az az érdekes, hogy milyen könnyen hozzászokunk egy-egy új funkcióhoz. Az arcfelismerésről például szinte már tudomást sem vettünk addig, amíg a maszk miatt egyszer csak nem működött.

 

13. A partnereid hány százaléka érkezik a weboldaladról vagy a közösségi média felületeidről?

Amikor a közösségi média felületeinken a munkánkról beszélünk elsősorban a saját weblapunkra irányítjuk át a közönséget. Emiatt elég nagy a honlapunk látogatottsága.

 

14. Min lepődtél meg a weboldaladdal kapcsolatban?

Ha jó a UI nincsenek meglepetések. Igyekeztünk mindenre előre felkészülni.

 

15. Milyen fejlesztéseket terveztek a weblapon?

Jelenleg éppen az egykori nyertes honlap teljes megújításán dolgozunk, hiszen ami akkor valid döntés volt, ma már nem feltétlenül az.

 

16. Hogyan látod, merre fejlődik a digitális jövő?

Egyre több folyamat digitalizálódik majd. A többi csak találgatás lehet ezen a ponton...

Vissza

A márka arca - hogyan mesél egy weboldal?

2024. 10. 21.
A digitális korban egy márka online jelenléte kulcsfontosságúvá vált, hiszen nem csak a fogyasztók elérését biztosítja, hanem lehetőséget nyújt arra is, hogy kreatívan és érzelmekre hat…
Bővebben

Mutasd meg a kultúra erejét!

2024. 10. 14.
A kultúra az emberi társadalom egyik legfontosabb alappillére, amely összeköti a múltat a jelennel, és irányt mutat a jövő számára. Gazdag és sokszínű formáival – legyen az művész…
Bővebben

Hogyan hódítsd meg a digitális teret?

2024. 10. 07.
Az online térben a közösségek szerepe egyre meghatározóbb. A felhasználók már nem csupán passzív tartalomfogyasztók, hanem aktív szereplői az eseményeknek – részt vesznek a közöss…
Bővebben
További hírek