Interjú a Trade magazin csapatával
A Trade magazin digitális megjelenésében két évtizedes szakmai hitelesség és digitális fejlődés realizálódik. Nemcsak híroldal, hanem komplex tudásplatformként is funkcionál, hiteles és naprakész információkkal felruházva. Saját és külső szerzők munkájának integrált ökoszisztémája, melyben az innováció és az elhivatott profizmus kettőse észlelhető.
1. Mi inspirált Titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyen?
Célunk, hogy a közel két évtizedes szakmai hitelességünket és digitális fejlesztéseinket szélesebb körben is megmutassuk. Az Év Honlapja verseny inspirációt és visszajelzést jelent számunkra: szeretnénk, ha a szakmai zsűri és a közönség is látná, mennyit fejlődött az elmúlt években a trademagazin.hu, és milyen értéket teremt nap mint nap az FMCG-szakma számára.
2. Miért érzitek úgy, hogy a Ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?
A trademagazin.hu nemcsak híroldal, hanem tudásplatform is: a szakmai tartalmak, piaci hírek és elemzések, eseménybeszámolók integrált ökoszisztémája. Egyedülállóan közel 20 évnyi szakmai tartalmat biztosít az FMCG piacról, hiteles szakmai háttérrel és naprakész, több tucat nemzetközi és hazai forrásból szerkesztett, valamint saját kollégáink által készített tartalmakkal szolgálja a teljes FMCG-szektort. Tartalmainkat tőlünk is átveszik rendszeresen más médiumok, így közvetlen hatásunk van a hazai élelmiszergazdasági kommunikációra.
3. Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?
Egyrészt legfontosabb újdonságunk, hogy idén ősztől minden tartalmunk hangoskönyvhöz hasonlóan nem csak olvasható, de meg is hallgatható, mind magyar, mind angol nyelven, így a tartalomfogyasztás sokkal egyszerűbbé és sokrétűbbé válhat. Másrészt az előbbiekben említettek, iparági szempontból mindenképp egyedivé tesznek minket a nálunk fellelhető tartalom mennyiségét illetően: több százezer korábbi cikket, interjút és elemzést biztosítunk olvasóinknak. Ezzel egy egyedülálló tudásbázist is létrehoz a piac szereplőinek, kutatóknak és diákoknak.
4. Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?
Tiszta, áttekinthető design, mobilra optimalizált megjelenés és logikus navigáció jellemzi oldalunkat. A folyamatos frissítés és a tematikus hírszolgáltatás biztosítja, hogy az olvasók mindig aktuális, releváns tartalmat találjanak. Emellett a vizuális egység és a magazinos hangulat erősíti az élményt, amely professzionális, mégis közvetlen kapcsolatot teremt az olvasóval. Az ősz óta hallgatható tartalmak adják mindezek mellett az igazi felhasználói élményt, hiszen tartalmaink immáron bármikor, bárhol meghallgathatók, mind az legfrissebb, mind a korábbi tartalmakat illetően.
5. Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?
Rövid távon egy struktúrált archívum bevezetése a következő állomás, illetve az interaktív funkciók fejlesztése a célunk, amelyben a mesterséges intelligencia is komoly szerepet kap. Hosszabb távon adatvezérelt tartalomajánlás, személyre szabott hírfolyam létrehozása szerepel a terveink között. Célunk, hogy a trademagazin.hu továbbra is a magyar FMCG-szektor digitális tudásközpontja legyen, az egyre bővülő igények kiszolgálásának mentén, és egyszerre szolgálja a szakmában már aktívan dolgozó munkatársakat az oktatásban résztvevőket egyaránt.