,,Mikromozgásokkal, UI elemekkel megidéztük az állatkert hangulatát, az interaktív térkép pedig mobilon is segít a tájékozódásban látogatás közben is."

Interjú az ACG Reklámügynökséggel
2023-12-21

Mai interjúnkban szeretnénk lehetőséget biztosítani arra, hogy a közönség jobban megismerje pályázónkat, a Veszprém Zoo honlapját, amelyet az ACG Reklámügynökség készített. Kitérünk a cég motivációjára a pályázat során, a honlap fejlesztési fázisaira, illetve érdeklődtünk, hogy milyen kihívásokkal kellett szembenézniük és milyen céljaik vannak a közeli és távoli jövőben.

Kik vagytok ti?

Mi vagyunk az ACG Reklámügynökség Kft, ez egyik legsikeresebb független ügynökség immáron 20 éve idehaza.

Mikor kezdték a fejlesztését a honlapjuknak/applikációjuknak?

2022 őszén, elég rövid volt a határidő

Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres legyen?

A szokásos lépések voltak, semmi kirívó: megérteni az ügyfél szándékát, megismerni a célcsoportot, a korábbi honlap adottságait, a budgetet és ezen adottságok mentén a legjobbat kihozni magunkból és a témából.

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlap fejlesztése/ elkészítése során?

A legnagyobb kihívás, hogy kevés pénzből mégis jó minőséget, ötleteket beletéve hozzunk létre egy olyan honlapot, amire büszkék tudunk lenni az ügyféllel együtt.

Miért gondoljátok, hogy tiétek ‘Az Év Honlapja’?

Nem gondolunk ilyet. Azt gondoljuk, hogy van annyira minőségi munka, hogy érdemes a versenyre nevezni és reméljük, hogy a zsűri és a közönség is díjra érdemesnek fogja találni.

Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción? Mivel kötelezitek el őket?

Érdemes felmenni a weblapra és megnézni, könnyebb, mint írni róla, de talán kiemelném, hogy a mikromozgásokkal, UI elemekkel megidéztük az állatkert hangulatát, az interaktív térkép pedig mobilon is segít a tájékozódásban látogatás közben is.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnereknek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Azt gondoljuk, hogy ez a két dolog kéz a kézben jár, különben billen a projekt. Hiába felelünk meg egy üzleti elvárásnak, ha az nem találkozik a fogyasztók igényeivel és fordítva, szuper, ha örülnek a fogyasztók, de ha üzletileg nem működik a dolog, akkor bele fog állni a földbe a vállalkozás. Az egyensúlyra kell törekedni és ez néha kompromisszumokkal jár.

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat/applikációkat?

A Whistleblowing-ot érdemes kitenni ????

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a látogatókra? Mivel kötelezitek el őket?

Azt reméljük, hogy jó érzés fogja el őket a játékos UI kapcsán és a navigáció segíti őket abban, hogy minél könnyebben tájékozódjanak vagy vásároljanak jegyet, amikor az állatkertbe mennének.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Szeretnénk továbbra is jó minőségben kiszolgálni az ügyfelek igényeit, a userek igényeit és további díjakat nyerni munkáinkkal, folytatva a 2019-ben megkezdett sort.

További sok sikert kívánunk!

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek