Közönségszavazás / 2024
Marketing célok:
Minimalista, prémium anyagokból készült ékszereink célja, hogy vásárlóink mindennapi eleganciájának elengedhetetlen részévé váljanak. Kínálatunkban 18 karátos arannyal bevont nemesacél, sterling ezüst és 14 karátos tömör arany ékszerek szerepelnek, így mindenki megtalálhatja az ízlésének és költségvetésének megfelelő darabot. Weboldalunk tervezésénél a két legfontosabb szempont az átláthatóság és a letisztult, elegáns design volt. Ügyeltünk arra, hogy termékeink világosan kategorizálva legyenek, felesleges oldalak nélkül, és a vásárlási folyamatunk gyors és egyszerű legyen. Továbbá törekedtünk arra, hogy a weboldal minden részlete – a termékek képeitől kezdve a színekig – tökéletesen harmonizáljon márkánk eleganciájával.Célcsoport:
18-50 éves nők, akik szeretnék egyedivé tenni mindennapi megjelenésüket stílusos ékszerekkel.Videó:
További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!