RTL Magyarország márkasite – rtl.hu

M-RTL Zrt.

Kategória:
Márkasite
A pályázat elérhetősége:
https://rtl.hu/
Szavazás állása 1

Marketing célok:

A fejlesztések célja a régi rtl.hu több site-ból álló rendszerének egységesítése, a struktúra újragondolása és a user experience élmény növelése volt, középpontjában pedig a design teljes megújítása és annak frontend fejlesztése állt. A megfogalmazott célokat piackutatásokkal támasztottuk alá, és ezek alapján állítottuk fel a fejlesztési munka alapköveit, miszerint az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy a felhasználó egyből egy gyűjtőoldalra kerüljön, ahol a számára releváns műsorokból válogathat, valamint a számára érdekes celebritásokkal kapcsolatos információkat olvashatja el. Továbbá, célunk volt az értékesítést végző kollégák munkájának segítése is, ezért az oldalon olyan display hirdetések kialakítására került sor, melyek kevésbé zavaróak a felhasználók számára, mégis sokrétű lehetőséget nyújtanak a hirdetők számára. Az új oldallal szemben támasztott két legfontosabb KPI a megnézett videók mennyiségének növelése és a teljes adásokra való terelés volt.

Célcsoport:

A 4+ célcsoportjában beletartozó összes személy, aki érdeklődik az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák műsoraihoz kapcsolódó tartalmak iránt
Vissza

További pályaművek a kategóriában