Közönségszavazás / 2024
- 5197 Az első és eredeti ShenMe…
- 4772 Barackcsapat online edzés…
- 2024 Rapidszigetelés
- 1279 Circle of Motorsports
- 879 Városliget weboldala
Marketing célok:
A VPT Caravan weboldalának fejlesztése során elsődleges marketingcélunk az volt, hogy a látogatók átfogó, könnyen navigálható és vizuálisan vonzó felületen érjék el a lakóautó-bérléshez és kempingezéshez kapcsolódó szolgáltatásainkat és termékeinket. Célunk egy olyan platform létrehozása volt, amely hitelesen tükrözi a VPT Caravan szakértelmét és ügyfélközpontúságát, ugyanakkor egyszerűvé teszi az érdeklődők számára az információgyűjtést, a foglalást, illetve a vásárlást. A weboldal strukturált, felhasználóbarát kialakítása támogatja az SEO-céljainkat is, ezáltal növelve a láthatóságunkat az online térben és megszólítva mind a kezdő, mind a tapasztalt lakóautó-rajongókat.Célcsoport:
Kezdő és tapasztalt lakóautó-rajongók, családok és baráti társaságok, fiatal párok és kalandvágyó utazókTovábbi pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!