Marina City by Cordia

Cordia

Kategória:
Portfólió oldalak
A pályázat elérhetősége:
http://www.marinacity.hu

Ön már szavazott erre a pályázatra!

Szavazás állása 4

Marketing célok:

Az érzelmi kötődés és a márka iránti bizalom kiépítése érdekében a felhasználók egy látványos, inspiráló felülettel találkoznak, amely nemcsak információt közvetít, hanem élményt is nyújt. A Cordia filozófiáját, a minőségi életmódot és a Marina City különlegességét helyezi fókuszba. A weboldal a projekt exkluzív lakásainak és prémium életmódbeli lehetőségeinek bemutatása mellett modern, vizuálisan kiemelkedő megoldásokkal biztosítja a felhasználók számára az egyszerű navigációt és a magas szintű információközlést, miközben a fejlesztést és a hozzá kapcsolódó életmódot is, szinte művészi portfólióként megjelenítve, részletesen és izgalmasan dolgozza fel. A weboldal a Cordia időtálló városmegújítás iránti elkötelezettségéről is bizonyságot tesz, emellett bemutatja, hogy miért unikális a projekt: 1,2 km közvetlen vízpart, 9 ha, autómentes zöldfelület, páratlan panoráma, kiváló szolgáltatási környezet és közösségi közlekedés, kiemelkedő energiahatékonyság. A nagy volumenű Duna-parti projekt egyedülálló értékeit és a Cordia prémium márkáját egyesítve nyújt a weboldal felhasználóbarát, vizuálisan erőteljes platformot, amely támogatja az értékesítést és növeli a projekt ismertségét.

Célcsoport:

A Marina City weboldal látogatói főként prémium életmódot kereső városi lakásvásárlók, családok és befektetők, akik magas színvonalú digitális szolgáltatásokat, könnyű online tájékozódást és korszerű vizuális élményt várnak el. A weboldal az ő igényeikre szabva biztosít kiemelkedő felhasználói élményt, könnyű navigációt és átlátható információkat, amelyek támogatják a tudatos döntéshozatalt.
Vissza

További pályaművek a kategóriában