BioTechUSA - Back to the Gym CSR kampány weboldala
BioTechUSA Kft.
- Kategória:
- Életmód és Sport
- A pályázat elérhetősége:
- https://biotechusa.hu/back-to-the-gym/

Közönségszavazás / 2025
- 808 Ózd város weboldala
- 371 Mr.Alkohol
- 245 Ármegosztó
- 112 iMatek, a hiánypótló
- 110 RG-STÚDIÓ KFT.
Marketing célok:
Idén újra elindítottuk Back to the Gym kezdeményezésünket, ezúttal is Oczella Eszter és Kiss Jenő nagyköveteink, valamint dietetikus, gyógytornász és termékspecialista szakértőink főszereplésével. A 24.hu, a Player, HVG, az nlc.hu és a Házipatika médiapartnerségével zajló kampányunk célja az volt, hogy minél több embert ösztönözzünk az edzőtermekbe való visszatérésre. A kampány motorjaként működő saját, belső fejlesztésű weboldal gyakorlati segítséget kínált edzéstippekkel, étkezési és életmódváltó tanácsokkal. A kampány részeként a Fitness5 hálózattal együttműködésben minden edzőtermi belépés után 30 Ft-tal támogattuk a Gyermekétkeztetési Alapítványt, ezt kiegészítettük saját dolgozói edzőtermeink látogatásaival is. A gyűjtés transzparensen követhető volt a weboldalon, a kampány egésze alatt összegyűlt 4.737.600,- Ft-ot a Fitness5 még 500.000,- Ft-tal egészítette ki, így több mint 5,2 millió Ft-ot ajánlhattunk fel. A kampány részeként 15%-os voucherrel is támogattuk a sales célokat.Célcsoport:
Életmódváltók, edzőtermi látogatók, fogyasztókTovábbi pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!