Draconic Technology

innoGold Pro Kft.

Kategória:
E-kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://draconictechnology.com/

Marketing célok:

A Draconic Technology weboldalának célja egy innovatív, tudományvezérelt étrend-kiegészítő márka felépítése és az online értékesítés ösztönzése. A honlap arculata és szövegezése azt kommunikálja, hogy a cég a legmodernebb kutatás-fejlesztési módszereket alkalmazza. Kiemelten hangsúlyozzák az egyedi, szabadalmaztatott technológiákat és receptúrákat, amelyek a termékek hatékonyságát és különlegességét adják (a cég olyan fizikai-kémiai eljárásokat dolgozott ki, amelyek világviszonylatban egyedülállók a hatóanyagok minél jobb hasznosulása érdekében). A weboldal marketingüzeneteiben megjelenik a prémium minőség és tisztaság motívuma: a termékeknél hangsúlyozzák, hogy nincsenek felesleges adalékanyagok, kiváló összetevőkből állnak, mégis megfizethető áron jutnak el a fogyasztóhoz. Ezzel a Draconic a versenytársakkal szemben egy tudatos, transzparens márkaként tűnik fel, aki számára a hatásfok és az értékarányosság egyszerre fontos. A honlap felépítése a vásárlói igények köré szerveződik: külön menüpontokba rendezi a termékeket felhasználási terület szerint (pl. Sport, Hölgyeknek, Uraknak), hogy a látogatók könnyen megtalálják a számukra releváns készítményeket. A “Rólunk” szekció bemutatja a szakértői csapatot – vegyészmérnök, minőségbiztosítási és orvosi tanácsadó – ezzel erősítve a hitelességet és azt az üzenetet, hogy a vásárló szaktudásban megalapozott termékeket kap. Továbbá, a weboldal integráltan kommunikálja a cég kiegészítő szolgáltatásait is: a szaktanácsadást (ahol magánszemélyek és vállalati partnerek kaphatnak útmutatást a megfelelő étrend-kiegészítők alkalmazásához), valamint a bérgyártást (miszerint a cég más márkák számára is képes gyártani kapszulákat, italporokat stb.). Ezek az elemek azt a marketingcélt szolgálják, hogy a Draconic Technology ne csupán webshoppént jelenjen meg, hanem mint komplex partner az egészségiparban (a termékfejlesztéstől a tanácsadásig terjedő kompetenciával). Végül, a honlapon található blog (pl. szabadalmi hírek, új hatóanyagok bemutatása) és az innovációkról szóló tartalmak mind azt erősítik, hogy a márka folyamatosan fejlődik, kutat és élen jár – így a vásárlók azt érezhetik, hogy a legújabb tudományos eredményeket kapják a termékekben.

Célcsoport:

Tudatos, egészség- és teljesítményorientált vásárlók
Vissza

További pályaművek a kategóriában