Közönségszavazás / 2025
- 2369 Mr.Alkohol
- 2148 Természetkosár
- 2033 Ózd város weboldala
- 1182 WhiskyNet.hu - Nemcsak kí…
- 593 SNI SULI II. ADHD ÉS AUTI…
Marketing célok:
A LIVING Magyarország egyik vezető lakóingatlan-fejlesztője, célja olyan modern, fenntartható, városi otthonok létrehozása, amelyek emberközpontú szolgáltatásaikkal és intelligens megoldásaikkal az ott lakók életminőségét javítják. A megújult weboldal nemcsak egy friss megjelenést kapott, de számtalan új, modern funkcióval is bővült, mellyel az volt a célunk, hogy informatív, átlátható és minden ügyféligényt kielégítő honlapot hozzunk létre, hogy a lakásvásárlás iránt érdeklődők könnyebben megtalálhassák álmaik otthonát. Lakáskeresőnket nagyon részletes szűrési feltételekkel és lakás információkkal töltöttük fel, mely mögött egy komoly ügyfél- és ingatlankezelő CRM rendszer fut. Ráadásul egyes lakóparkok esetében virtuális lakáskereső is elérhető, mely segítségével többek között 360 fokban meg lehet tekinteni a lakófejlesztést és környékét. Hisszük, hogy ezeknek a modern funkcióknak a segítségével sokkal megalapozottabb döntést tudnak hozni a lakásvásárlók.Célcsoport:
Lakásvásárlás iránt érdeklődők, akik között megtalálható családos, befektető, fiatal felnőtt és szenior korosztály is.További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!