Közönségszavazás / 2025
- 826 Ózd város weboldala
- 567 Mr.Alkohol
- 291 Ármegosztó
- 137 RG-STÚDIÓ KFT.
- 136 YouTube Super Thanks Coun…
Marketing célok:
A LIVING Magyarország egyik vezető lakóingatlan-fejlesztője, célja olyan modern, fenntartható, városi otthonok létrehozása, amelyek emberközpontú szolgáltatásaikkal és intelligens megoldásaikkal az ott lakók életminőségét javítják. A megújult weboldal nemcsak egy friss megjelenést kapott, de számtalan új, modern funkcióval is bővült, mellyel az volt a célunk, hogy informatív, átlátható és minden ügyféligényt kielégítő honlapot hozzunk létre, hogy a lakásvásárlás iránt érdeklődők könnyebben megtalálhassák álmaik otthonát. Lakáskeresőnket nagyon részletes szűrési feltételekkel és lakás információkkal töltöttük fel, mely mögött egy komoly ügyfél- és ingatlankezelő CRM rendszer fut. Ráadásul egyes lakóparkok esetében virtuális lakáskereső is elérhető, mely segítségével többek között 360 fokban meg lehet tekinteni a lakófejlesztést és környékét. Hisszük, hogy ezeknek a modern funkcióknak a segítségével sokkal megalapozottabb döntést tudnak hozni a lakásvásárlók.Célcsoport:
Lakásvásárlás iránt érdeklődők, akik között megtalálható családos, befektető, fiatal felnőtt és szenior korosztály is.További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!