Online jegyértékesítésen innen és túl: a Müpa megújult weboldala
Müpa Budapest Nonprofit Kft.
- Kategória:
- Kultúra
- A pályázat elérhetősége:
- https://mupa.hu/
Közönségszavazás / 2025
- 826 Ózd város weboldala
- 567 Mr.Alkohol
- 291 Ármegosztó
- 137 RG-STÚDIÓ KFT.
- 136 YouTube Super Thanks Coun…
Marketing célok:
Az ország egyik legjelentősebb kulturális intézménye, a Müpa idén ünnepli fennállásának 20. évfordulóját. Ennek részeként újítottuk meg a mupa.hu-t: célunk mind technológiai, mind pedig frontend oldalról az volt, hogy minél magasabb színvonalon szolgáljuk ki a jegyvásárlási és tartalomfogyasztási igényeket, emellett két másik kiemelt célt tartottunk szem előtt. A Müpa rendkívül sokszínű programkínálatában rendszeresen jelennek meg olyan fellépők, akiket viszonylag kevesen ismernek. A tartalmi támogatást korábban egy külső blogon oldottuk meg fizetett forgalommal és keresztterelésekkel, saját tartalmakkal ellensúlyozva az egyre szűkülő kulturális médiapiacot. A blognak viszont korlátozottak voltak a fejlődési lehetőségei, ezért a kifejezetten magas organikus forgalmat kihasználva a mupa.hu égisze alatt egy, a Müpa szintjének megfelelő, exkluzív, igényes és sokrétű anyagokat publikáló saját oldalt fejlesztettünk. A mostanra havi szinten átlagosan 16 000 látogatót regisztráló Müpa Magazin+ a Müpa saját gyártású, hetente többször frissülő online kulturális magazinja, amely nemcsak az intézmény programjaihoz kapcsolódó írásokkal és interjúkkal, szórakoztató és edukatív tartalmakkal, hanem a kulturális világ aktuális történéseire reflektáló hírekkel és tematikus lejátszási listákkal is várja olvasóit, ezáltal közvetlen hidat képezve program és tartalom között. Kiemelt szempont volt, hogy egy könnyen átlátható és navigálható felületet hozzunk létre, ahol a megjelenő írások nem kizárólag a Müpa jegyvásárlóinak szólnak, hanem műfajtól függetlenül minden kultúra iránt érdeklődőt meg tudnak szólítani. Az írásokat nem szabdalják szét esetlegesen oda nem illő hirdetések, a letisztult dizájn illeszkedik a Müpa arculatához, a témákhoz kapcsolódó programok oldala pedig akár egy kattintással elérhető. Mindemellett küldetésünk és marketingstratégiánk fontos része az is, hogy azokkal a kultúrakedvelőkkel is kapcsolatot teremtsünk, illetve elköteleződést alakítsunk ki, akik – bár nagyon szeretnének – csak ritkán, vagy egyáltalán nem tudnak ellátogatni hozzánk. Erre az igényre válaszul hoztuk létre a Müpa Home platformot, amely több száz videós és podcasttartalom mellett a koncertek, előadások élő online közvetítéseinek is otthont ad. Utóbbit élőchat-funkcióval egészítettük ki, ami lehetőséget biztosít nemcsak az intézmény és a közönség, hanem a nézők közötti interakcióra is, így járulva hozzá a közösségépítéshez.Célcsoport:
A Müpa célcsoportja a sokoldalú programstruktúrának köszönhetően életkor, iskolázottság és társadalmi helyzet tekintetében egyaránt széles. A honlap ennek megfelelően heterogén célközönséget szólít meg: szolgáltatásaival, arculatával elsősorban a minőségi kultúrára nyitott közép- és felsőfokú végzettségűeket célozza.Videó:
További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!