Közönségszavazás / 2025
- 2332 Mr.Alkohol
- 2148 Természetkosár
- 2033 Ózd város weboldala
- 1182 WhiskyNet.hu - Nemcsak kí…
- 593 SNI SULI II. ADHD ÉS AUTI…
Marketing célok:
A suszter cipője mindig lyukas... Legalábbis mi így érezzük, hiába volt díjnyertes portfólió oldalunk néhány éve még. Idén megújítottuk a kommunikációnkat, a víziónkat és hozzá természetesen a megjelenésünket is. A célunk, hogy egyszerre jelenjen meg a komplex, koherens szolgáltatás, és váljon érthetővé a leendő partnereink, vagy a szakmai érdeklődők számára, illetve képesek legyünk bemutatni a büszkeségeinket, a munkáinkat. Ezért az új koncepcióban helyet kapott egy dinamikus folyamatábra, amin keresztül megismerhető a szolgáltatások folyamata, de az oldalon külön-külön is értelmezhetőek a szakmai szempontok. A fő fókusz azonban a munkáinkra került, ahol törekedtünk sokkal látványosabb bemutatásra, ami segíti az ügyfeleinknek elképzelni azt, hogy mire számíthat nálunk.Célcsoport:
Olyan vállalatok, akik komplex módon fejlesztenék a digitális érettségüket és megjelenéseiketTovábbi pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!