Havonta 1,5 millió ügyfél digitális útitársa a BudapestGO
Budapesti Közlekedési Központ
- Kategória:
- Az év applikációja
- A pályázat elérhetősége:
- https://bkk.hu/budapestgo
 
                Közönségszavazás / 2025
- 827 Ózd város weboldala
- 567 Mr.Alkohol
- 294 Ármegosztó
- 143 EgészségAblak
- 142 YouTube Super Thanks Coun…
Marketing célok:
Egy applikáció, amellyel a fővárosban közlekedők egyszerűen és kényelmesen tervezhetik meg az utazásaikat, vásárolhatják meg és érvényesíthetik a jegyüket, bérletüket, valamint követhetik az aktuális forgalmi változásokat. A BudapestGO-t rengetegen használják, sokféle módon, de egy biztosan közös: mindenki célba ér vele. Az applikáció 2025-ben is számos fejlesztéssel gazdagodott: az ügyfelek már több jegyet vagy bérletet is válthatnak egy tranzakció során, sőt már más számára is vásárolhatnak termékeket. Szintén újdonság, hogy új termékként elérhető a kiegészítő repülőtéri vonaljegy a bérlettel rendelkező ügyfelek számára, a diákbérlettel utazók pedig fürdőkedvezményt vehetnek igénybe az applikációban. A vásárlási folyamat biztonságosabbá tételével és az alkalmazás modernebb külső kialakításával is tovább növekedhetett a digitális ügyfélélmény. A közösségi közlekedést használók 96 százaléka hallott már az applikációról, és 10-ből 9 ügyfél elégedett a BudapestGO-val. A havi bérletet vásárlók 45 százaléka már digitális bérlettel utazik, és a vonaljegyek több mint 40 százalékát is az alkalmazásban vásárolják a közösségi közlekedők. Havonta több mint 1 millió jegy- és bérletvásárlás történik az applikáción keresztül A BudapestGO sikerességét mutatja az is, hogy a városi szolgáltatások fejlesztésénél is egyre fontosabb eszközként tekintenek rá a fővárosi döntéshozók, Budapest számos szolgáltatását is támogathatja a jövőben.Célcsoport:
Közösségi közlekedést használó ügyfelek Budapesten és az agglomerációbanVideó:
További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!
	 
						 
						 
						