Közönségszavazás / 2025
- 2372 Mr.Alkohol
- 2148 Természetkosár
- 2033 Ózd város weboldala
- 1182 WhiskyNet.hu - Nemcsak kí…
- 593 SNI SULI II. ADHD ÉS AUTI…
Marketing célok:
Az OTP Travel új weboldala már a böngészés pillanatában élménnyé teszi az utazástervezést. Az utazók döntéseit nagyban befolyásolják a vizuális tartalmak, ezért a honlapmegújítás fókuszában a tartalmak teljes újrastrukturálása és a vizuálisan inspiráló megjelenés állt. A cél egy olyan modern, a mai utazói igényekhez igazodó, felhasználóbarát weboldal létrehozása volt, amely UX szempontból is kiemelkedő élményt nyújt, miközben a desztináció, időpont és élményalapú keresési megoldások, a gyorsabb navigáció, az átláthatóbb kalkulációs felület, valamint a mobilra optimalizált megjelenés a döntéshozatalt, a konverziók növelését és az értékesítést is hatékonyan támogatják. A felület inspirál és edukál is: segíti a tudatos döntéshozatalt hasznos információkkal, érdekességekkel és válaszokkal a felkészülés során gyakran felmerülő kérdésekre. Az új funkciók között megjelent a kedvencek megjelölésének és megosztásának lehetősége, a gyakori kérdések blokkok, valamint a mozgóképes tartalmak is.Célcsoport:
AB státuszú, fővárosi és nagyvárosi lakosok, 45+ korosztály, nők és férfiak (elsődlegesen nők)Videó:
További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!