Miért érdemes elnyerni ’Az Év Honlapja’ díjat?

2016-10-11

Mostani cikkünkben felkerestük a tavalyi év, Turizmus kategória győztesét, hogy Ő mondhassa el, milyen előnyöket tapasztalt mióta megnyerte a díjat. Egy év nem olyan sok idő, a vállalkozás mégis kézzel fogható eredményeket tud felmutatni.

Kozma Patrik, kereskedelmi igazgató így nyilatkozott a díj elnyerése utáni időszakról: „A ViaGo Szállás- és Programkínáló vállalkozásunk, "Az Év Honlapja" kitüntetésével felvértezve sikeresen szárnyat bontott a hazai szolgáltatások piacán. Az elnyert díj nem csupán szakmai elismerése a csapatunk elhivatott munkájának, amely emlékeztet és motivál minket egy-egy megfáradt pillanatunkban a munkánk iránti szenvedélyre, hanem egyúttal érdemi minősítése is a weboldalunknak, hogy a meglévő és leendő partnereink, valamint az ügyfeleink joggal bízhatnak meg bennünk. 

A szolgáltatásunkkal hiszünk Magyarország értékeiben, az ismert, és a még fel nem fedezett szépségeiben, így most már "Az Év honlapjaként", mindezt tettekkel is tudjuk igazolni.”

Vajon kik lesznek ’Az Év Honlapja’ pályázat nyertesei 2016-ban? Talán Te is köztük vagy? Nevezd honlapodat Október 31-ig az azevhonlapja.hu oldalon, hogy Tied legyen ’Az Év Honlapja’ díj!

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek