Hogyan leszel sikeres ’Az Év Honlapja’ díj elnyerésével?

2016-11-15

Sokan teszik fel nekünk még mindig a következő kérdéseket, hogy „Mit tesz egy nevezés vagy egy díj megnyerése a vállalkozásommal?,… Megéri-e neveznem? …vagy mit kell tennem, hogy megnyerjem a díjat?, és... Mit tesz ’Az Év Honlapja’ a magyar digitális fejlődésért és pályázókért? Most minderre választ adunk.

„Megéri-e neveznem?”
A díj megnyerését garantálni nem tudjuk, de a nevezésnek sok más célja is lehet, melyet sokan nem vesznek figyelembe. Az új vállalkozások és kezdeményezések számára kiugrási lehetőséget biztosít a pályázat publicitása, hiszen nagy közönség ismeri meg, hogy mivel foglalkoznak, de a megújulás kommunikálásának is kitűnő eszköze egy nevezés. A Közönségdíj esélye aktiválja a közösséget és növeli a nyerési esélyeinket is.

„Mit kell tennem, hogy megnyerjem a díjat?”
Erre gyors receptet senki nem tud biztosítani, mert komoly munka áll mögötte. A legjobb, ha már új honlapunk tervezésekor tudjuk, hogy nevezni szeretnénk, de ha ez nem is kivitelezhető, pár hónappal előtte érdemes megkezdeni a felkészülést:
- Minél többen nézzék át tüzetesen az oldalad és véleményezzék!
- Mérd fel a konkurenciát!
- Keress a feladathoz megfelelő szakembert!
- Kérdezz sokat, akár magától a zsűritől a tavaszi „Hogyan legyek ’Az Év Honlapja’? workshopon!
- Fejlessz a nevezési időszak alatt is, melyhez kihasználhatjuk a SEO Siker bónuszt!

Mindezek után kijelenthetjük, hogy jó esélyekkel pályázol a díjak valamelyikére.

"Mit tesz egy nevezés vagy egy díj megnyerése a vállalkozásommal?"
Azt tapasztaljuk, hogy mind az oldalak készítői és tulajdonosai is kimutathatóan profitálnak a nevezésekből és díjakból. Mindkét esetben felemelkedésre lehet számítani, melyről egyik tavalyi nyertesünk is nyilatkozik: „A ViaGo Szállás- és Programkínáló vállalkozásunk, ’Az Év Honlapja’ kitüntetésével felvértezve sikeresen szárnyat bontott a hazai szolgáltatások piacán. Az elnyert díj nem csupán szakmai elismerése a csapatunk elhivatott munkájának, amely emlékeztet és motivál minket egy-egy megfáradt pillanatunkban a munkánk iránti szenvedélyre, hanem egyúttal érdemi minősítése is a weboldalunknak, hogy a meglévő és leendő partnereink, valamint az ügyfeleink joggal bízhatnak meg bennünk. 

A szolgáltatásunkkal hiszünk Magyarország értékeiben, az ismert, és a még fel nem fedezett szépségeiben, így most már "Az Év honlapjaként", mindezt tettekkel is tudjuk igazolni.” – Kozma Patrik, Kereskedelmi Igazgató, ViaGo

"Mit tesz ’Az Év Honlapja’ a magyar digitális fejlődésért és pályázókért?"
Pályázóinkat igényeik szerint igyekszünk támogatni és minden lehetőséget biztosítani a fejlődéshez, amihez a versenykörnyezet is hozzájárul. A SEO Siker használatával az alapvető hibáktól a magas minőségig kiküszöbölhetőek a technikai hiányosságok. Szakmai zsűrin választásával és értékelésével kiemeli a honlapok azon tulajdonságait, melyek a megfelelő irányba lendítik a magyar holnapkészítőket évről évre.

’Az Év Honlapja’ 15 éves szakmaisággal és a legrangosabb magyar versennyel várja továbbra is a bizonyítani akarókat, az újítókat, a feltörekvőket, a merészeket, a maximalistákat és a motiváltakat, akik elismerten egytől egyig a hazai digitális tér formálóivá válnak.

/Englert Erika/

Vissza

Így vásárol többet egyetlen vevő

2017. 03. 22.
A kosárérték növelésével foglalkozni webkereskedőként vidám dolog, hisz ez azt jelenti, hogy megy a bolt, vannak vevőink, és arra koncentrálhatunk, hogy aki vásárol, vásároljon többet.…
Bővebben

Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók, és ami marad a PR-ből

2017. 03. 20.
Az idén sem a legfelkapottabb, sokkal inkább a legszemléletformálóbb témákkal foglalkozom. A 2016-ra jelzett marketing- és PR-trendek természetesen továbbra is élnek, és 2017-…
Bővebben

Honlapokra is igaz: a kevesebb több

2017. 03. 10.
Sok cég a mai napig nem fordít elég figyelmet a megfelelő, letisztult designra, és sajnos nem ritka, hogy olyan termékhonlapokba vagy online szolgáltatásokba fut bele az ember, amik biz…
Bővebben
További hírek