Optimalizáld webhelyedet konverziókra 8 lépésben

2019-10-15

Sok marketinges szalad bele abba a hibába, hogy túl sokat foglalkozik a médiával, a rendezvényekkel, és különféle leadgeneráló tevékenységekkel, miközben megfeledkezik arról, hogy mindennek csak akkor van értelme, ha az erőfeszítések egy olyan webhelyre vezetik az érdeklődőket, ami képes rávenni őket a konverziókra.

1. Foglalkozz a keresőoptimalizálással

Miről szeretnéd, hogy márkád elhíresüljön? Bármi is legyen a válasz, biztosítanod kell, hogy leendő ügyfeleid rátalálhassanak webhelyedre internetes kereséseik során.

Ebben segít a keresőoptimalizálás, vagyis a SEO. A különféle SEO technikák alkalmazásával elérheted, hogy webhelyed tartalmai minél magasabb pozíciókban jelenjenek meg a keresési találatok között.

2. Fektess a keresőmarketingbe

Míg keresőoptimalizálás az úgynevezett organikus találatok között segít előkelő helyezést elérni, addig a keresőmarketing célja a találatok felett megjelenő hirdetések közé bekerülni. Biztosítanod kell tehát, hogy márkád ezekben a ténylegesen top pozíciókban is megjelenjen, hogy minél több esélyt adj magadnak a konvertáló forgalom bevonzására.

3. Auditáld tartalmaidat

A keresőoptimalizálással és keresőhirdetésekkel több érdeklődőt irányíthatsz webhelyedre, azonban ez még csak fél siker. Ettől a pillanattól kezdve az is fontos, hogy könnyedén megtalálják azt, amit keresnek webhelyeden, ha esetleg másra is kíváncsiak.

Vedd elő tartalmaidat, és ellenőrizd, hogy naprakészek, hasznosak, és relevánsak-e célközönséged számára; mindemellett figyelj oda rá, hogy könnyedén elérhetők legyenek.

4. Tedd érhetőbbé tartalmaidat

Olvass el néhányat a webhelyeden vagy blogodon szereplő tartalmak közül, és állapítsd meg, hogy milyen nyelvezettel íródtak. Ha konverzióra szeretnéd ösztönözni látogatóidat, akkor az ő nyelvükön kell kommunikálnod velük.

5. Javítsd meglévő tartalmaidat

Ez lesz talán az egész konverziós stratégia leghosszabb és legfárasztóbb része, de a végeredmények magukért beszélnek majd. Menj végig meglévő tartalmaidon, és szerkeszd át őket úgy, hogy érthetőbbek, értékesebbek, hasznosabbak legyenek közönséged számára.

Ez nem csupán a szöveges cikkekre értendő. A cél az, hogy tartalmaid minél vizuálisabbak és emészthetőbbek legyenek.

6. Ügyelj a felhasználói élményre

A felhasználói élmény döntő szerepet játszhat a konverziók megszerzésében. Ide tartozik a webhely navigálhatósága, logikus felépítése, a tartalmak olvashatósága és a webhely sebessége is.

7. Mérj és optimalizálj

Az A/B tesztekről már szó volt korábban, és ezeket tényleg nem szabad félvállról venni. Valahányszor valamit változtatni szeretnél webhelyeden, próbáld ki az újítást a meglévő verzióval párhuzamosan, hogy kiderítsd, melyik hatékonyabb a konverziók ösztönzésében. A tesztek eredményeit választott analitikai eszközödben követheted nyomon.

8. Képezd csapatodat

Ez a folyamat hosszú és fáradalmas lesz, de rengeteg tapasztalatot szerezhetsz a konverziós arány optimalizálása során. Ezt a tudást érdemes csapatod többi tagjával is megosztanod, hogy a jövőben minél kevesebb hibával kelljen foglalkoznotok, és hogy mindenki egységes, összefüggő munkát végezhessen!

Forrás: https://www.matebalazs.hu/hogyan-lesz-tobb-ajanlatkeresem.html
Vissza

Legyen a Tiéd Az Év Kreatív Megoldása!

2024. 07. 22.
Sokan úgy vélik, hogy még egy telített piacon is elég csupán egy kreatív ötlettel előállni (például egy új termék, szolgáltatás, vagy a digitális közegben létrehozott tartalom) a sikerh…
Bővebben

A Művészet Jövője: Az NFT-k és a Digitális Műalkotások

2024. 07. 17.
A művészet és a technológia kapcsolata mindig is egy izgalmas kérdés volt, de az utóbbi években az NFT-k (Non-Fungible Tokens) megjelenése új dimenziót nyitott meg a digitális művészet…
Bővebben

Legyen a Tiéd Az Év Applikációja!

2024. 07. 16.
Az Év Applikációja díj elnyerése nem csupán presztízst jelent, hanem egyben elismerést is a digitális innováció és a felhasználói élmény terén. Az idei pályázat különösen izgalmas, hisz…
Bővebben
További hírek