Lidl - Túl az egyszerű termékbemutatáson

2021-07-23

Folytatódik 'Az Év Honlapja" 20. születésnapja alkalmából létrehozott interjúsorozat a korábbi évek nyerteseivel. A mai napon a Lidl Magyarország rövid beszámolóját olvashatjátok weboldalunkon.
 

Nagy megtiszteltetés volt számunkra, hogy 2018-ban vállalatunk nyerte el Az Év Honlapja díjat Kereskedelem kategóriában. Vásárlóink elismeréseként tekintünk erre a megtisztelő díjra – elismerése mindannak a munkának, amelyet kollégáink az évek folyamán a vállalat honlapjának a lidl.hu építésébe, fejlesztésébe és folyamatos megújulásába fektettek.

Hisszük azt, hogy a jövő a digitális marketing szerepének folyamatos felértékelődését hozza magával, melyben vállalatunk is az élen kíván járni a hazai piacon és világszerte egyaránt.

Azt gondoljuk, hogy Az Év Honlapja versenyen való részvétel évről évre kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a szakma megmérettesse magát, és a verseny felhívja a figyelmet a digitális marketing fontosságára.

Gratulálunk a 20 éves jubileumhoz, a szervezőknek pedig köszönjük azt az áldozatos munkát, amit ez idő alatt e rangos verseny megteremtésébe és lebonyolításába fektettek!

Tőzsér Judit

Lidl Magyarország

Vállalati kommunikációs vezető

Vissza

Pályázatunk ’Ipari weboldalak’ kategóriája idén is várja a nevezőket!

2025. 10. 20.
Az ipai szektor online kommunikációja gyakran elmarad a többi ágazatétól. Kategóriánk igyekszik támogatni azokat, akik ennek ellenére felépítették már digitális megjelenésüket, úja…
Bővebben

Az ‘Ingatlan’ kategória idén is várja a nevezőket!

2025. 10. 17.
Az „Ingatlan” kategória célja, hogy elismerje azokat a honlapokat és digitális megoldásokat, amelyek új szintre emelik az ingatlanpiac online jelenlétét. A kategória fókuszá…
Bővebben

Pályázatunk ‘Ifjúsági’ kategóriája idén is várja a nevezőket!

2025. 10. 15.
Az Ifjúsági kategória az egyik legszabadabb és leginspirálóbb része ‘Az Év Honlapja’ pályázatnak. Itt a 14–18 éves korosztály, a középiskolás fiatalok kapnak lehetőség…
Bővebben
További hírek