Lidl - Túl az egyszerű termékbemutatáson

2021-07-23

Folytatódik 'Az Év Honlapja" 20. születésnapja alkalmából létrehozott interjúsorozat a korábbi évek nyerteseivel. A mai napon a Lidl Magyarország rövid beszámolóját olvashatjátok weboldalunkon.
 

Nagy megtiszteltetés volt számunkra, hogy 2018-ban vállalatunk nyerte el Az Év Honlapja díjat Kereskedelem kategóriában. Vásárlóink elismeréseként tekintünk erre a megtisztelő díjra – elismerése mindannak a munkának, amelyet kollégáink az évek folyamán a vállalat honlapjának a lidl.hu építésébe, fejlesztésébe és folyamatos megújulásába fektettek.

Hisszük azt, hogy a jövő a digitális marketing szerepének folyamatos felértékelődését hozza magával, melyben vállalatunk is az élen kíván járni a hazai piacon és világszerte egyaránt.

Azt gondoljuk, hogy Az Év Honlapja versenyen való részvétel évről évre kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a szakma megmérettesse magát, és a verseny felhívja a figyelmet a digitális marketing fontosságára.

Gratulálunk a 20 éves jubileumhoz, a szervezőknek pedig köszönjük azt az áldozatos munkát, amit ez idő alatt e rangos verseny megteremtésébe és lebonyolításába fektettek!

Tőzsér Judit

Lidl Magyarország

Vállalati kommunikációs vezető

Vissza

Szerelmes ügyfélélmény: Hogyan hódítsd meg a vásárlóid szívét?

2025. 02. 14.
A Valentin-nap nem csupán a szerelmesek ünnepe, hanem egy kiváló lehetőség a vállalkozások számára is, hogy érzelmi kapcsolatot építsenek ki vásárlóikkal. Az emberek ilyenkor különösen…
Bővebben

„Webshopunk nem csupán a sous vide termékek kínálatát nyújtja, hanem egy közösséget épít, ahol minden vásárlás új ízek és inspirációk felfedezését jelenti.”

2025. 02. 06.
A digitális tér folyamatosan fejlődik, és az online jelenlét egyre fontosabb szerepet kap a sikeres üzleti működésben. A 7digits ügynökség és a Sous Vide Hungary közötti sikeres együttm…
Bővebben

A jövő vásárlása: Hogyan alakítják a digitális megoldások a Rossmann vásárlói élményét?

2025. 02. 06.
A mai interjúban egy olyan innovatív digitális platformot ismerhetünk meg, amely az online FMCG piacon kiemelkedő szereplővé vált, és amely az applikációjával és weboldalával már számos…
Bővebben
További hírek