Lidl - Túl az egyszerű termékbemutatáson

2021-07-23

Folytatódik 'Az Év Honlapja" 20. születésnapja alkalmából létrehozott interjúsorozat a korábbi évek nyerteseivel. A mai napon a Lidl Magyarország rövid beszámolóját olvashatjátok weboldalunkon.
 

Nagy megtiszteltetés volt számunkra, hogy 2018-ban vállalatunk nyerte el Az Év Honlapja díjat Kereskedelem kategóriában. Vásárlóink elismeréseként tekintünk erre a megtisztelő díjra – elismerése mindannak a munkának, amelyet kollégáink az évek folyamán a vállalat honlapjának a lidl.hu építésébe, fejlesztésébe és folyamatos megújulásába fektettek.

Hisszük azt, hogy a jövő a digitális marketing szerepének folyamatos felértékelődését hozza magával, melyben vállalatunk is az élen kíván járni a hazai piacon és világszerte egyaránt.

Azt gondoljuk, hogy Az Év Honlapja versenyen való részvétel évről évre kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a szakma megmérettesse magát, és a verseny felhívja a figyelmet a digitális marketing fontosságára.

Gratulálunk a 20 éves jubileumhoz, a szervezőknek pedig köszönjük azt az áldozatos munkát, amit ez idő alatt e rangos verseny megteremtésébe és lebonyolításába fektettek!

Tőzsér Judit

Lidl Magyarország

Vállalati kommunikációs vezető

Vissza

Pályázatunk ’Vendéglátás’ kategóriája idén is várja a nevezőket!

2025. 11. 20.
A vendéglátás területén ma már nem elég csupán a minőségi ételekkel és a kellemes atmoszférával versenyezni: a vendégek elvárják, hogy az online térben is ugyanolyan könnyedén és magabi…
Bővebben

Interjú a Caola csapatával

2025. 11. 19.
"Azért neveztünk a versenyre, mert szerettük volna megmutatni, hogy egy patinás magyar márka is képes modern, inspiráló és felhasználó központú online megjelenést biztosítani."…
Bővebben

Interjú a Mohács 500 weboldalának készítőivel

2025. 11. 19.
“A Mohács 500: online digitális arculat a történelmi emlékév kapcsán elnevezésű pályázatra készített honlapunk máris szép számokat produkál, köszönhetően a város önkormányzatánál…
Bővebben
További hírek