Prémium italok prémium honlapokon - a WhiskyNet interjút adott

2021-08-04

'Az Év Honlapja' pályázat 20 jubileumi születésnapja alkalmából rendezett interjúsorozat, amiben korábbi nyerteseink elmondják tapasztalataikat a versennyel kapcsolatban, és hogy mit adott nekik az elnyert díj, folytatódik!

Ma a WhiskyNet interjúját olvashatjátok el!

1. Bemutatkozás, Kik vagytok, mivel foglalkoztok?

A WhiskyNet egy 2007-ben alakult, mai napig családi kézben levő vállalkozás, mely a prémium italok márkaépítése és forgalmazása mellett az ismeretterjesztést, közösségépítést is fontosnak tartja a kezdetektől.

 

2. Mennyire veszitek komolyan a digitális marketing kihívásait?

A XXI.században nem lehet nem komolyan venni. Ebben élünk, ezt használják a partnereink, vevőink, erre kell nekünk is egyre nagyobb hangsúlyt fektetni.

Ez az a közeg, a legfontosabb felület, ahol leghangsúlyosabban meg tud jelenni a cégünk. Webshopról is lévén szó, a működési platformunk is egyben.

 

3. Anno miért döntöttetek úgy, hogy beneveztek Az Év Honlapja pályázatra?  

Többször is indultunk, többször is nyertünk (2017, 2018, 2019). Mindig volt olyan fejlesztésünk, új tevékenységi körünk (GoodSpirit Bár honlapja, Whisky Show honlapja), amiről úgy éreztük, hogy valami klasszat hoztunk létre.

 

4. Milyen elismerésben részesültetek és melyik évben?

2019: Bar Show Év Honlapja díj és Év Honlapja Minőségi Díj

2018: WhiskyNet.hu Különdíj

2017: GoodSpirit Bar Év Honlapja Díj

 

5. Milyen előnyöd származott abból, hogy Az Év Honlapja díjazott lettél?

Talán némiképp a szakma előterébe kerültünk, talán többen felfigyeltek ránk főleg iparági körökben, megnőtt a kredibilitásunk.

 

6. Mennyire ösztönzött, hogy a szakmai zsűri elismerte a munkátokat?  

Többször, több helyen is hangsúlyozzuk, hogy nem a díjakért dolgozunk, hanem belső indíttatás, örömforrás az alkotás folyamata. Mindazonáltal persze hogy jólesik, ha egy szakmai grémium is elismeri, hogy jó az, amit csinálunk.

 

7. Mit jelent számodra egy jó weboldal? Amikor a saját díjnyertes weboldalatokat fejlesztettétek, milyen szempontokat vettetek figyelembe?

Vonzó és tetszetős vizuális megjelenés, átláthatóság, logikus felépítés, könnyű navigáció és hasznos tartalom.

 

8. Számodra mit jelent a digitalizáció, milyen céges vagy személyes kihívások előtt állsz?

Digitalizáció ide vagy oda a fejlődés folyamatos. Ezt a digitalizáció csupán felgyorsítja. A honlap és keresőmotorok folyamatos fejlődése, az újabb és újabb digitális marketing eszközök, lehetőségek és csatornák megjelenése már csak az információ követés szintjén is napi kihívás, hát még hatékony és profi alkalmazásuk. Erre már nem elég a belső erőforrás, régóta dolgozunk profi partnerekkel.

 

9. Mit gondolsz, mit hoz a digitális jövő a szakmádban? Merre érdemes tartani

Ez nagyjából megjósolhatatlan: Az AI egyre gyorsabb térhódításával még gyorsabb változásra számítok, ami még gyorsabb alkalmazkodást tesz szükségessé.

 

10. Kiknek ajánlanád, hogy vegyenek részt Magyarország legnagyobb digitális versenyén?  

Mindenkinek, aki szeretné megmérettetni magát, aki nyitott a változásokra, aki benne akar lenni a szakma vérkeringésében.

 

11. Mit kívánsz Pályázatunknak 20. éves szülinapja alkalmából?

Kívánom, hogy még nagyon sokáig segítsétek a digitális szcéna résztvevőit és hogy ti is sikerrel vegyétek az új korszak kihívásait.

 

12. Mi volt a legérdekesebb történeted, ami a digitalizációhoz kapcsolódik?

Volt olyan időszak, amikor egy éven belül kétszer is webshopot váltottunk. Még be sem mutattuk az újat, amikor már a következőn dolgoztunk a háttérben.

 

13. A partnereid hány százaléka érkezik a weboldaladról vagy a közösségi média felületeidről?

Webshop lévén igen jelentős.

De miután off-line boltunk is van, még mindig jelen van az a generáció, amelyik inkább a személyes jelenlétben és kapcsolatokban bízik.

 

14. Min lepődtél meg a weboldaladdal kapcsolatban?

Amikor látogatottsági adatokat néztünk, megdöbbentő volt látni, hogy az emberek tényleg kezdenek leszokni az olvasásról.

 

15. Milyen fejlesztéseket terveztek a weblapon?

Nagyon sokat, és folyamatosan…
Egyet emelnék ki, ami talán elég előremutató a szakmában: lefejlesztettünk egy Adományfunkciót, amit eddig inkább csak biztosítóknál láttunk itthon: a nálunk vásárló - önkéntes alapon – felkerekítheti, vagy tetszőleges összeggel kiegészítheti vásárlását egy általunk kedvesnek tartott alapítvány javára. Az egyes alapítványok nevére beérkezett összeget mi direktbe az alapítványoknak utaljuk át, teljesen lekövethető, transzparens módon.

 

16. Hogyan látod, merre fejlődik a digitális jövő?

Még megjósolni sem tudom. Egy biztos: mindaz, amit ma utópiának tartunk, valahol már valóság. Bízom benne, hogy ha okosan használjuk, akkor a digitalizáció hatalmas segítség lesz az emberiség jelen problémáinak megoldásában.

 

 

 

Vissza

“A mottónk: Digitális jelenléted, amire mi is büszkék lehetünk.”

2024. 04. 24.
A mai interjúnkban a YCO Digital Agency csapatát kérdeztük, akik Márkasite kategóriában Minőségi díjat szereztek. A YCO Digital Agency csapata azt tanácsolja azoknak, akik most kez…
Bővebben

"Az online Árfigyelő hiteles és megbízható információkat szolgáltat a fogyasztók számára."

2024. 04. 21.
Mai interjúnkban a Gazdasági Versenyhivatalt kérdeztük, Horváth Bálint kommunikációs vezető válaszolt kérdéseinkre. "Az Év Honlapja" pályázaton Kormányzat kategóriában Minőség…
Bővebben

Hogyan kommunikálj a közönségeddel?

2024. 04. 19.
Gondolatainkat és önmagunkat akkor tudjuk a legjobban kifejezni, ha kommunikálunk. A kommunikációs folyamat során mindig információkat adunk át és cserélünk az online- és az offline tér…
Bővebben
További hírek