Milyen honlapok nevezhetnek a Portfólió kategóriába?

2021-10-22

A portfólió honlapok legfőbb célja, hogy egy adott területen dolgozó személy munkájának eredményeit reprezentálja.

Ezeket a honlapokat nevezhetnénk „kirakat” vagy „vitrin” honlapoknak, ugyanis ahogy a digitális téren kívül az offline világban, a megmutatni kívánt munkákat igényesen elrendezve kell bemutatni a honlapon is. Ezek elsősorban a munkaadóknak vagy az adott célközönségnek készülnek, amik arról próbálják meggyőzni az odalátogatót, hogy a honlap tulajdonosa tehetséges, kreatív szakember.

 

A portfólió honlapok által ismerjük meg a tulajdonos munkáit, ezért fontos, hogy azt szórakoztató és inspiráló módon adják át.

 

A kategóriák közül ez talán az egyik legkomplexebb kategória. Ide elsősorban olyan honlapokat várunk, amelyeken magánszemélyek/cégek promotálják termékeiket és/vagy szolgáltatásaikat kereskedelmi célból. Itt van lehetőségük leginkább a felhasználóknak az önkifejezésre, mivel semmi sem szab határt a kreativitásuknak.

 

Te is rendelkezel egy ilyen oldallal? Mérettesd meg az idei 'Az Év Honlapja' pályázaton, és ismertesd meg még több emberrel a munkád gyümölcsét!

Vissza

Interjú a United Consult Csapatával

2025. 12. 22.
A United Consult digitális megújulása egy hosszabb távú gondolkodás eredménye, amelyben a honlap nem csupán információs felületként, hanem a márka egyik legfontosabb találkozási pontjak…
Bővebben

Interjú a mateking csapatával

2025. 12. 22.
Kevés hazai digitális oktatási projekt mondhatja el magáról azt, amit a mateking: nemcsak túlélte az elmúlt másfél évtized technológiai és oktatási változásait, hanem folyamatosan az él…
Bővebben

Interjú Paszterkó Józseffel

2025. 12. 22.
A digitális jelenlét ma már nem pusztán technikai kérdés, hanem szemléletmód is. Arról árulkodik, hogyan gondolkodik egy vállalkozás a saját szerepéről és a felhasználóiról. Paszterkó J…
Bővebben
További hírek