Milyen honlapok nevezhetnek a Portfólió kategóriába?

2021-10-22

A portfólió honlapok legfőbb célja, hogy egy adott területen dolgozó személy munkájának eredményeit reprezentálja.

Ezeket a honlapokat nevezhetnénk „kirakat” vagy „vitrin” honlapoknak, ugyanis ahogy a digitális téren kívül az offline világban, a megmutatni kívánt munkákat igényesen elrendezve kell bemutatni a honlapon is. Ezek elsősorban a munkaadóknak vagy az adott célközönségnek készülnek, amik arról próbálják meggyőzni az odalátogatót, hogy a honlap tulajdonosa tehetséges, kreatív szakember.

 

A portfólió honlapok által ismerjük meg a tulajdonos munkáit, ezért fontos, hogy azt szórakoztató és inspiráló módon adják át.

 

A kategóriák közül ez talán az egyik legkomplexebb kategória. Ide elsősorban olyan honlapokat várunk, amelyeken magánszemélyek/cégek promotálják termékeiket és/vagy szolgáltatásaikat kereskedelmi célból. Itt van lehetőségük leginkább a felhasználóknak az önkifejezésre, mivel semmi sem szab határt a kreativitásuknak.

 

Te is rendelkezel egy ilyen oldallal? Mérettesd meg az idei 'Az Év Honlapja' pályázaton, és ismertesd meg még több emberrel a munkád gyümölcsét!

Vissza

Interjú az Eisberg csapatával

2025. 12. 03.
Az Eisberg nem egyszerűen egy friss köntösbe bújtatott weboldallal érkezett „Az Év Honlapja” versenyre – hanem egy tudatosan felépített, márkaélmény-központú digitális…
Bővebben

Interjú az RG Stúdióval

2025. 12. 03.
Az RG Stúdióval mélyreható interjút készítettünk, amelynek középpontjában AI asszisztensük, Reginald állt. Jóval többet tud a sablonos chatbotoknál: egy teljes értékű, egyedi tudással f…
Bővebben

Interjú a Müpa csapatával

2025. 12. 02.
A Müpa csapata az elmúlt időszakban egy olyan honlap megalkotásán dolgozott, amely nem csupán a jegyvásárlást teszi egyszerűbbé, hanem a kulturális élményt is új dimenziókba emeli. &lsq…
Bővebben
További hírek