Mivel nevezhetnek az Év technológiai megoldása kategóriába?

2021-11-03

Biztos Te is elgondolkoztál azon, vajon milyen holnappal lenne érdemes az Év technológiai megoldása kategóriába nevezni. Olvasd el rövid cikkünket arról, hogy megtudd, vajon a Te weboldalad ebbe a kategóriába tartozik-e.

Ebbe a kategóriába olyan technológiai megoldásokkal lehet nevezni, melyek több weboldalon alkalmazhatóak, és a webfejlesztés vagy internetes üzletvitel színvonalát általánosan, lehetőleg minél szélesebb körben emelni tudják.

 

Például egy innovatív webes fizetési megoldás, egy látogatottságot vagy a marketingeredményeket mérő eszköz, a weboldalak kódját optimalizáló megoldás, egy CMS rendszerekhez illeszthető plugin, az üzletvitelt vagy a marketingfolyamatokat automatizáló, a honlapokhoz illeszthető fizetős vagy ingyenes webes megoldás, de akár egy bérelhető webáruház rendszer vagy egy széles körben alkalmazott CMS sablon is.

 

A zsűri az alábbi szempontokat fogja figyelembe venni: alkalmazhatóság (mennyire széleskörű megoldás), újszerűség és innovativitás, integrálhatóság (milyen gyorsan és könnyen integrálható különböző rendszerekbe), és nem utolsó sorban a felhasználói élmény – UX. (design és ergonómia)


A pályázat legmegfelelőbb bemutatási formái:

 

  • A technológiai megoldás weboldalának belinkelése, vagy önálló bemutató weboldal (aloldal, minisite) elkészítése
  • Bemutató videó létrehozása (maximum 2 perc)
  • PDF (maximum 10ezer karakter), PowerPoint vagy Prezi prezentáció (maximum 25 slide) elkészítése és a pályázathoz történő csatolása.

 

A pályázatra minden kategóriában a legkülönlegesebb, kreatívabb megoldásokat keressük. Nevezz, hogy publicitásra tehess szert. Munkád a pályázat által még több felhasználóhoz elérhet. Növelheted nézettséged, ezáltal akár a bevételedet is.

 

Szeretettel várjuk a nevezőket az Év technológiai megoldása kategóriába ’Az Év Honlapja’ pályázatra! 

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek