Mivel nevezhetnek az Év technológiai megoldása kategóriába?

2021-11-03

Biztos Te is elgondolkoztál azon, vajon milyen holnappal lenne érdemes az Év technológiai megoldása kategóriába nevezni. Olvasd el rövid cikkünket arról, hogy megtudd, vajon a Te weboldalad ebbe a kategóriába tartozik-e.

Ebbe a kategóriába olyan technológiai megoldásokkal lehet nevezni, melyek több weboldalon alkalmazhatóak, és a webfejlesztés vagy internetes üzletvitel színvonalát általánosan, lehetőleg minél szélesebb körben emelni tudják.

 

Például egy innovatív webes fizetési megoldás, egy látogatottságot vagy a marketingeredményeket mérő eszköz, a weboldalak kódját optimalizáló megoldás, egy CMS rendszerekhez illeszthető plugin, az üzletvitelt vagy a marketingfolyamatokat automatizáló, a honlapokhoz illeszthető fizetős vagy ingyenes webes megoldás, de akár egy bérelhető webáruház rendszer vagy egy széles körben alkalmazott CMS sablon is.

 

A zsűri az alábbi szempontokat fogja figyelembe venni: alkalmazhatóság (mennyire széleskörű megoldás), újszerűség és innovativitás, integrálhatóság (milyen gyorsan és könnyen integrálható különböző rendszerekbe), és nem utolsó sorban a felhasználói élmény – UX. (design és ergonómia)


A pályázat legmegfelelőbb bemutatási formái:

 

  • A technológiai megoldás weboldalának belinkelése, vagy önálló bemutató weboldal (aloldal, minisite) elkészítése
  • Bemutató videó létrehozása (maximum 2 perc)
  • PDF (maximum 10ezer karakter), PowerPoint vagy Prezi prezentáció (maximum 25 slide) elkészítése és a pályázathoz történő csatolása.

 

A pályázatra minden kategóriában a legkülönlegesebb, kreatívabb megoldásokat keressük. Nevezz, hogy publicitásra tehess szert. Munkád a pályázat által még több felhasználóhoz elérhet. Növelheted nézettséged, ezáltal akár a bevételedet is.

 

Szeretettel várjuk a nevezőket az Év technológiai megoldása kategóriába ’Az Év Honlapja’ pályázatra! 

Vissza

Szerelmes ügyfélélmény: Hogyan hódítsd meg a vásárlóid szívét?

2025. 02. 14.
A Valentin-nap nem csupán a szerelmesek ünnepe, hanem egy kiváló lehetőség a vállalkozások számára is, hogy érzelmi kapcsolatot építsenek ki vásárlóikkal. Az emberek ilyenkor különösen…
Bővebben

„Webshopunk nem csupán a sous vide termékek kínálatát nyújtja, hanem egy közösséget épít, ahol minden vásárlás új ízek és inspirációk felfedezését jelenti.”

2025. 02. 06.
A digitális tér folyamatosan fejlődik, és az online jelenlét egyre fontosabb szerepet kap a sikeres üzleti működésben. A 7digits ügynökség és a Sous Vide Hungary közötti sikeres együttm…
Bővebben

A jövő vásárlása: Hogyan alakítják a digitális megoldások a Rossmann vásárlói élményét?

2025. 02. 06.
A mai interjúban egy olyan innovatív digitális platformot ismerhetünk meg, amely az online FMCG piacon kiemelkedő szereplővé vált, és amely az applikációjával és weboldalával már számos…
Bővebben
További hírek