„A másfél évtizedes múlt kötelez”

Az Emineo Magánkórházat kérdeztük
2023-03-14

Interjúnkban bemutatkozik Az Év Honlapja pályázója, az Emineo Kft., akik Az Egészségügy kategóriában Különdíjjal távoztak a díjátadóról. Dr. Börzsei-Knoll Veronikát, az Emineo Magánkórház ügyvezető igazgatóját kérdeztük az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásairól, valamint a jövőbeni céljaikról.

Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?

 

Elsősorban a minőségi munka elismerését, és azt, hogy a kemény munka meghozza gyümölcsét. Az igazán jó weboldal lényege ugyanis, hogy páciensünk könnyedén megtalálja a megoldást felmerült egészségi problémájára. 

 

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt?

 

Az Emineo Magánkórház 14 éve nyújt magánegészségügyi szolgálatatást a fővárosban. Kicsi és hatékony szakmai csapattal, egészségügyi és baleseti központként indultunk, aztán egy évtized után, 2018-ban nyitottuk meg magánkórházunkat a Hegyalja úton. Be kell vallanom, maximalisták vagyunk. A szerves fejlődés része volt az online jelenlét folyamatos fejlesztése, de csak az elmúlt két évben vált olyan minőségűvé a weboldal, hogy elvárásaimat teljesítette – és nagyon sok dicséretet kaptunk pácienseinktől is. 

 

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen?

 

Én az organikus fejlődésben és a jó szakemberekben hiszek. A mostani weboldalunk viszonylag friss fejlesztés, a jelenlegi verzió másfél éve fut. A jó weboldalhoz jó arculat, azt harmonikusan alkalmazni képes grafikus és webfejlesztő kell, azért, hogy esztétikus, a cégre és a szolgáltatásra jellemző, önazonos, ugyanakkor egyszerűen kezelhető weboldal alakuljon ki. Emellett a weboldalon megjelenő tartalom minőségére is nagy hangsúlyt fektetünk. A recept lényege a folyamatos kontroll és a folyamatos fejlesztés, aztán, ha ez adott, a sikeressé váláshoz talán a legfontosabb elem egy jó PPC-s és SEO-s csapattal végzett közös munka.

 

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnereknek, vagy a fogyasztóknak megfelelni?

 

A főváros egyik meghatározó magánkórházaként természetesen elsősorban pácienseinkre koncentrálunk. Ügyfeleink digitális igényei elég magas szinten állnak, míg üzleti partnereinkre, az egészségipari környezetre sokkal jellemzőbb az offline működés. 

 

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat?

 

Elsők között voltunk az országban, akik minőségi online időpontfoglaló rendszert vezettünk be, amelyet szolgáltató partnerünkkel együtt folyamatosan fejlesztünk. Ennek célja, hogy pácienseink számára minden könnyen hozzáférhető, dokumentált és jól érthető legyen. Központi online platformunk a weboldalunk, de négy hónappal ezelőtt megjelentettük mobiltelefonos applikációnkat – amelyet e rövid időszak alatt már több, mint ezren töltöttek le. 

 

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

 

Másik izgalmas fejlesztésünk a magyar egészségügyben elsőként bevezetett dinamikus árazási rendszer – amely segít megtalálni az egyensúlyt a fenntartható és a megfizethető egészségügyi ellátás között. A dinamikus árazás a légiiparban és a turizmusban mindennaposnak számít. Magánkórházunkban ez a rendszer online foglalás esetén, a szakrendelés leterheltségétől és az időpont közelségétől függően, kedvezményes szolgáltatási díjat ajánl Ügyfeleinknek. Így akár 30-40%-os kedvezménnyel lehet igénybe venni bizonyos szolgáltatásainkat. 

 

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

 

A másfél évtizedes múlt kötelez. A főváros egyik meghatározó, baleseti ügyeleti ellátást, tucatnyi szakrendelést és a műtétek egyre szélesebb körét nyújtó magánkórháza vagyunk. Csak az lehet a célunk, hogy pácienseink minél egyszerűbben és minél kellemesebb környezetben juthassanak el hozzánk és gyógyulhassanak.

 

További sikeres éveket kívánunk!

 

Fotó: Dr. Börzsei-Knoll Veronika / Emineo Magánkórház

Vissza

"Az online Árfigyelő így hiteles és megbízható információkat szolgáltat a fogyasztók számára."

2024. 04. 21.
Mai interjúnkban az Online Árfigyelő csapatát kérdeztük, akik "Az Év Honlapja" pályázaton Kormányzat kategóriában Minőségi díjat vihettek haza. A kategóriában való indulással…
Bővebben

Hogyan kommunikálj a közönségeddel?

2024. 04. 19.
Gondolatainkat és önmagunkat akkor tudjuk a legjobban kifejezni, ha kommunikálunk. A kommunikációs folyamat során mindig információkat adunk át és cserélünk az online- és az offline tér…
Bővebben

“Egy ilyen szolgáltatásnak igenis helye van a piacon.”

2024. 04. 17.
Mai interjúnkban dr. Radics Ottót kérdeztük, az Utánvét Ellenőr alapítóját és tulajdonosát, akit innovációjáért Az Év Technológiai megoldása kategóriában különdíjjal jutalmaztunk, így i…
Bővebben
További hírek