Digitália 2015: A digitális üzletfejlesztés napja

2015-09-17

Idén újra megrendezésre került a Digitália, a digitális üzletfejlesztés napja. A konferenciát marketing szakemberek, és kedvezményesen odalátogatható egyetemista diákok számára szervezték, a Médiapiac Konferenciák és az SM konferenciát jegyző Endless Solution közreműködésével, a Magyar Telekom Tölösi Péter  Konferenciaközpontjában, Budapesten. 

Az idén is számos tartalmas, színvonalas szakmai programmal várta a Digitália minden kedves érdeklődőjét a Magyar Telekom Konferenciaközpontjában 2015. szeptember 15.-én. A Digitália 2015-ös konferenciáján a látogatók közel 40 szakember illetve cég képviselő szakmai beszámolójából mazsolázhatott kedvére. A szervezők és az előadókafő célja azonban a digitális világ jelentős és apróbb fordulatainak megismertetése volt.

A látogatók beletekintést nyerhettek például abba, hogy a digitális világ miképp lehet hatással a jelenlegi piacgazdaságunkra, hogy a magyar digitális project milyen viszonyban van az európaival szemben, hogy hogyan lesznek hirtelen személyre szabottak az internetes reklámok. Hisz már mi is észrevehettük, hogy pont születésnapunkkor kapunk kupont valahonnan, vagy böngészési szokásainkat figyelembe véve jelennek meg pop up reklámok különböző weboldalakon.

Ezen felül szó esett még a közösségi fórumok, mobiltelefonok használatáról, arról hogy az esetlegesen kialakuló különböző függőségeknek milyen pozitív vagy negatív hatása lehet. De a web fejlesztők sem unatkozhattak hisz részt vehettek olyan szakmai elbeszélgetéseken is, ahol a marketinges és web fejlesztő viszonyáról vagy a web fejlesztés nehézségeiről esett szó.
A konferencián Varga István a Manta Marketing Kft. tulajdonosa illetve Az Év Honlapja alapítója is előadott, aki többek között az új digitális őrületről a „machine-to-machine (M2M) kommunikációról, trendváltozásokról, a big data on demand megoldások és a real-time döntéstámogatásról beszélt.

Vissza

Hogyan legyen felhasználó-központú a weboldalad?

2019. 04. 15.
A felhasználó-központú design egy olyan kifejezés, melyet a termékgyártók használnak az emberek számára történő tervezés folyamatának leírására. A felhasználó-központú design olyan mego…
Bővebben

Emojik használata, a jobb átkattintási arányért

2019. 04. 09.
Az emojik sokáig csak a fiatalabb generációk kommunikációjának részét képezték, mára azonban a mainstream online kommunikáció részévé váltak. Nem lehet úgy kiküldeni egy e-mailt vagy fe…
Bővebben

Hogyan érj el weboldalladdal jobb helyezést a Google keresőben?

2019. 04. 02.
Egy vállalkozás sikere nagy mértékben múlik azon, hogy mennyire hatékonyan tudnak új ügyfelet szerezni. Ennek az ügyfélszerzésnek a legolcsóbb és egyben az egyik leghatékonyabb formája…
Bővebben
További hírek