Digitália 2015: A digitális üzletfejlesztés napja

2015-09-17

Idén újra megrendezésre került a Digitália, a digitális üzletfejlesztés napja. A konferenciát marketing szakemberek, és kedvezményesen odalátogatható egyetemista diákok számára szervezték, a Médiapiac Konferenciák és az SM konferenciát jegyző Endless Solution közreműködésével, a Magyar Telekom Tölösi Péter  Konferenciaközpontjában, Budapesten. 

Az idén is számos tartalmas, színvonalas szakmai programmal várta a Digitália minden kedves érdeklődőjét a Magyar Telekom Konferenciaközpontjában 2015. szeptember 15.-én. A Digitália 2015-ös konferenciáján a látogatók közel 40 szakember illetve cég képviselő szakmai beszámolójából mazsolázhatott kedvére. A szervezők és az előadókafő célja azonban a digitális világ jelentős és apróbb fordulatainak megismertetése volt.

A látogatók beletekintést nyerhettek például abba, hogy a digitális világ miképp lehet hatással a jelenlegi piacgazdaságunkra, hogy a magyar digitális project milyen viszonyban van az európaival szemben, hogy hogyan lesznek hirtelen személyre szabottak az internetes reklámok. Hisz már mi is észrevehettük, hogy pont születésnapunkkor kapunk kupont valahonnan, vagy böngészési szokásainkat figyelembe véve jelennek meg pop up reklámok különböző weboldalakon.

Ezen felül szó esett még a közösségi fórumok, mobiltelefonok használatáról, arról hogy az esetlegesen kialakuló különböző függőségeknek milyen pozitív vagy negatív hatása lehet. De a web fejlesztők sem unatkozhattak hisz részt vehettek olyan szakmai elbeszélgetéseken is, ahol a marketinges és web fejlesztő viszonyáról vagy a web fejlesztés nehézségeiről esett szó.
A konferencián Varga István a Manta Marketing Kft. tulajdonosa illetve Az Év Honlapja alapítója is előadott, aki többek között az új digitális őrületről a „machine-to-machine (M2M) kommunikációról, trendváltozásokról, a big data on demand megoldások és a real-time döntéstámogatásról beszélt.

Vissza

Pályázatunk ’Vendéglátás’ kategóriája idén is várja a nevezőket!

2025. 11. 20.
A vendéglátás területén ma már nem elég csupán a minőségi ételekkel és a kellemes atmoszférával versenyezni: a vendégek elvárják, hogy az online térben is ugyanolyan könnyedén és magabi…
Bővebben

Interjú a Caola csapatával

2025. 11. 19.
"Azért neveztünk a versenyre, mert szerettük volna megmutatni, hogy egy patinás magyar márka is képes modern, inspiráló és felhasználó központú online megjelenést biztosítani."…
Bővebben

Interjú a Mohács 500 weboldalának készítőivel

2025. 11. 19.
“A Mohács 500: online digitális arculat a történelmi emlékév kapcsán elnevezésű pályázatra készített honlapunk máris szép számokat produkál, köszönhetően a város önkormányzatánál…
Bővebben
További hírek