,,A fogyasztóknak való megfelelés a médiazajban nehezebb feladat"

A FERLING Kft.-t kérdeztük
2023-03-31

Mai interjúnkban bemutatkozik ‘Az Év Honlapja’ pályázója, a Ferling Kft., akik Hungarikum kategóriában Minőségi díjjal távoztak a díjátadóról, amelyet a Hollóházi Porcelánmanufaktúra weboldala fejlesztéséért kaptak. Lakner Péter, üzletágvezetőt kérdeztük az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásairól, valamint a jövőbeni céljaikról.

Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?

A szakma elismerését, láthatóságot, egy olyan „elit klubot”, amely validálja a munkánkat meglévő és leendő ügyfeleink, illetve partnereink számára egyaránt. Azzal, hogy évről-évre megmérettetjük magunkat, keletkezik egy képünk a piaci folyamatokról és sikereket érünk el, a jövőbeli projektekre merítünk motivációt és inspirációt.

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt? 

Nagy energiát és több ember, több hónapnyi munkáját fektettünk a Hollóházi Porcelánmanufaktúra webshopjának fejlesztésébe, amely elkészültére büszkék vagyunk, de szerettünk volna szakmai visszacsatolást is kapni rá.

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen?

2022. áprilisában, a specifikálással kezdődött el a projekt. Mivel nem egy szokványos webshop fejlesztésről volt szó, így az ügyféllel való közös gondolkodás is nagyon fontos részét képezte a munkának, mely során kialakítottuk a termékstruktúrát a tulajdonságaikkal együtt, amik a keresésben is kulcsszerepet játszanak. Emellett letisztítottuk az adatokat, képeket rendszereztünk, kitaláltuk ezeknek az informatikai hátterét és szinte már adattárházat is építettünk, mivel több rendszerből érkeztek a felhasználandó adatok. A webdizájn tervezés egy önállóan futó projekt volt ügynökségünkön belül, mely szintén egy újabb szereplőt és látásmódot hozott be a projektbe.

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlapotok fejlesztése/ elkészítése során? 

A kihívásokat a már említett több rendszerből történő adatgyűjtés és rendszerezés okozták, illetve a több csapat közös munkájának összehangolásából adódott.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnerek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Egy sikeres honlapfejlesztés eléréséhez alapkövetelménynek gondoljuk az üzleti partnerünkkel való közös gondolkodást, egymásra hangolódást. A fogyasztóknak való megfelelés a mindenki által tapasztalható médiazajban nehezebb feladat, azonban a partner piaci tapasztalatai ügynökségünk szakmai tudásával vegyítve ezt is átugorható akadállyá képes tenni.

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat? 

Az eredeti tervekben is szerepelt a közösség építés, amelyre a későbbiekben még szeretnénk hangsúlyt fektetni, valamint a mobil applikáció is lehet egy újabb út a Hollóházi Porcelánmanufaktúra népszerűsítésére. Emellett az oldal megújítása során a külföldi vásárlókra koncentrálva megnőtt a Magyarországon kívülről érkező elégedett vevők száma is.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

Bizonyítottan mind a belföldi, mind a külföldi megrendelések száma ugrásszerűen megnövekedett az új webshop felületen keresztül, köszönhetően a strukturált megjelenítésnek, bővített keresési lehetőségeknek.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Szeretnénk további színvonalas projektek megvalósításában részt venni, amelyekkel eséllyel pályázhatunk az Év Honlapja díj következő kiírásában is, különös tekintettel a mobil applikáció fejlesztés kategóriájában.

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek