,,Hosszú távon szeretnénk elérni, hogy a tudatos és felelős gondolkodás beépüljön az emberek mindennapi életébe.”

Interjú a GreenGo
2023-11-30

Mai interjúnkban szeretnénk lehetőséget biztosítani arra, hogy a közönség jobban megismerje pályázónkat, a GreenGo-t. Kitérünk a cég motivációjára a pályázat során, a honlap fejlesztési fázisaira, illetve érdeklődtünk, hogy milyen kihívásokkal kellett szembenézniük és milyen céljaik vannak a közeli és távoli jövőben.

Kik vagytok ti?

Erre legegyszerűbben a központi gondolatunkkal lehetne a legjobban összefoglalni, mely szerint: A GreenGo Budapesten az egyetlen, teljesen elektromos flottával üzemelő carsharing szolgáltató, amely ott és akkor nyújt megoldást, amikor és ahol arra épp szükséged van.

Mikor kezdték a fejlesztését az applikációjuknak?

A GreenGo szolgáltatás 2016.11.21-én indult, így idén novemberben leszünk 7 évesek, de természetesen az előkészületek már ezt megelőzően 1,5-2 évvel megkezdődtek. A 2016-os indulás óta két teljesen új applikáció látott napvilágot, így a jelenleg használatban lévő app tulajdonképpen a 3. verzió, ami 2023 február óta érhető el és ennek első tervei még 2021-ben láttak napvilágot.

Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres legyen?

A jelenlegi applikáció egy éves fejlesztése során a funkcionalitási / UX tervezést bő 6 hónapos fejlesztés követte, melyet szintén 6 hónapig tartó tesztelés és hibajavítás zárt. A 2023. februári start óta a legjelentősebb fejlesztésünk a GreenGo Comfort (házhozsszálíítás és hosszabb idejű bérbeadás) szolgáltatás bevezetése volt. Ezt a komplex ügyfélfolyamatot kellett a lehető legegyszerűbben, mégis minden részletre kiterjedően átadni a felhasználóinknak.

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok az app fejlesztése/ elkészítése során?

Mivel alapvetőena  carsharing és a technológiai piac is Mivel mind az autómegosztó piac, mind a technológiai szektor gyorsan változik, így nekünk rugalmasnak kell maradnunk, hogy a piaci igényekre reagálva folyamatosan innoválni tudjunk, és mindezt olyan költségszintek mellett biztosítsuk, hogy a szolgáltatás maga versenyképes maradjon.

 

Miért gondoljátok, hogy tiétek ‘Az Év Honlapja’?

Azt gondoljuk, hogy a jelenleg elérhető autómegosztó szolgáltatások közül a mi szolgáltatásuk az, mely a leginkább lefedi a felhasználók által támasztott igényeket és mint korábban is minden esetben, a jövőbeni fejlesztéseink során is szeretnénk ezeknek az elvárásoknak megfelelni. 

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat/applikációkat? 

Az újabb és újabb felhasználói igényekre minél gyorsabban kell reagálnunk. Összességében egy minden szempontból érthető és biztonságos ügyfélélmény keretében kell biztosítanunk egy egyre bővülő és szerteágazó szolgáltatást a meglévő és leendő ügyfelelinknek, ahol ők állnak a középpontban. 

Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción? Mivel kötelezitek el őket?

A legfőbb célunk az, hogy a felhasználók minél egyszerűbben és hatékonyabban érjék el a szolgáltatásunkat és úgy tekinthessenek a GreenGora, ami valódi közlekedési alternatívát kínál számukra a mindennapokban.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnereknek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért? 

A fogyasztóknak való megfelelés mindenképp nagyobb kihívás, hiszen sokkal több egyéni felhasználónk van, mint üzleti és ez várhatóan a közeljövőben sem fog jelentősen változni.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a látogatókra? Mivel kötelezitek el őket?

Az eddigi felhasználói visszajelzéseink alapján A GreenGot egy elérhető és ügyfélbarát szolgáltatóként azonosították, akik a szolgáltatáson túl a környezettudatosságot is magukénak vallják, és nemcsak beszélnek róla, de valóban tesznek is érte, továbbra is ebbe az irányba szeretnénk haladni.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Hosszú távon szeretnénk elérni, hogy a tudatos és felelős gondolkodás beépüljön az emberek mindennapi életébe, nem csak akkor, ha közlekedésről van szó, hanem az élet minden más területén is, illetve a megosztáson alapuló gazdaság népszerűsítését is szeretnénk tovább építeni.

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek