Hello Hungary: A Turisztikai Élmények Új Iránymutatója

Interjú a Hello Hungary csapatával
2025-01-29

A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Hello Hungary-t.  Az alábbi beszélgetésben bepillantást nyerhetünk a projektjük céljaiba, inspirációikba és abba, hogyan járulnak hozzá a hazai turizmus fellendítéséhez innovatív megoldásaikkal. Mesélnek arról, mi teszi különlegessé az oldalukat, és milyen terveik vannak a jövőre nézve.

 

 Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

A Hello Hungary egy turisztikai élményoldal és alkalmazás, amely Magyarország vidéki látványosságait, kulturális és gasztronómiai értékeit népszerűsíti. Célunk, hogy minőségi, személyre szabott tartalommal és inspirációval szolgáljunk a belföldi utazóközönség számára.

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Azért veszünk részt ezen a versenyen, hogy megmutathassuk, a Hello Hungary milyen innovatív megoldásokkal igyekszik hozzájárulni a hazai turizmus fejlődéséért és színesítéséért; hisszük, sokaknak adhatunk inspiráló ötleteket utazásaikhoz, hiteles tippeket, hogy további élményeket szerezhessenek.

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?

Először két éve – visszatérő versenyzők vagyunk. Maradunk bizakodóak az idei év tekintetében is.

 Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

A legfontosabb funkciók közé tartozik az interaktív térkép, melyen egyre több hazai turisztikai szolgáltató található meg (immáron több, mint 2000, és számuk napról napra nő), vagy a célzott tartalmakat, cikkeket közvetítő, testreszabott, adatalapú kommunikáció, de említhetjük az audio tartalmakat is, melyek a felhasználók számára kényelmes és gyors hozzáférést biztosítanak a számukra releváns turisztikai információkhoz.

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

A Hello Hungary egyedülálló többek közt abban, hogy komplex rendszerként funkcionál: a belföldi turizmust közösségi és fenntartható értékek mentén közelíti meg, autentikus élményeket kínálva a felhasználóknak és értékes partnerkapcsolatokat kialakítva a szolgáltatókkal​. Legyen szó turisztikai magazin, eseménynaptár, vagy éppen interaktív térkép funkcióinkról, egymással összekapcsolva mindezt, hisszük, egy praktikus iránytűt adhatunk felhasználóink kezébe.

 Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

Fontosak számunkra a felhasználói visszajelzések, s folyamatosan figyeljük az aktualitásokat is, hogy naprakészek lehessünk, illetve a platformmal kapcsolatos adatokat is: igyekszünk a közönségünk számára hasznos fejlesztéseket eszközölve ténylegesen segítségükre lenni utazásaik tervezésében és azok során. Kiemelt szempontjaink a személyre szabhatóság, az interaktivitás, valamint a tartalmaink mindenki számára praktikus és ingyenes elérhetősége.

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

Elsősorban a magas minőségű tartalmak, a rendszeres frissítések és a testreszabott ajánlások járulnak hozzá a kedvező felhasználói élményhez. Igyekszünk egyúttal időről időre más típusú, játékos megoldásokkal is növelni közönségünk elégedettségét.

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?

A gamifikáció, a személyre szabott, interaktív tartalom, a mobilnézet elsődlegessége (mivel a legtöbben mobilról böngészik az oldalakat), a gyors betöltési sebesség, és egyre inkább előtérbe kerül a mesterséges intelligencia is. 

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?

A mobilalkalmazás, és a térkép UX tesztek alapján történő további javítása.

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

Az elégedettséget különböző analitikai eszközök segítségével mérjük. Olyan mutatókat nézünk, mint pl. a látogatók visszatérési aránya, az oldalon töltött idő, vagy az oldalletöltések száma látogatónként.

Milyen új megközelítést alkalmaztok, amit korábban még nem próbáltatok?

Idén tértünk át az adatalapú működésre, ezzel összefüggésben a kommunikációnk során a különböző célcsoportokra szabott üzeneteket, tartalmakat kezdtünk használni csatornáinkon.

Melyik turisztikai funkcióval sikerült a legjobban elérni a látogatók érdeklődését és foglalását?

Az interaktív térképes kereső, valamint a részletes, desztinációnkénti ajánlások iránt a legkiemelkedőbb látogatóink érdeklődése.

Milyen rövid- és hosszú távú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Rövid távon az alkalmazás reszponzivitásának javításán és új funkciók bevezetésén dolgozunk, egy még inkább felhasználóbarát platform, illetve alkalmazás biztosításán, tovább növelve közönségünk elköteleződését, s értékelve a közösség hűségét. Hosszú távon egy nemzetközi példaként szolgáló, fenntartható és önfenntartó élményplatform kialakításán vagyunk​, mely igazodási pont lehet a turisztikai kommunikációs kezdeményezések területén.

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek