Miskolc Run

MGL Creative Kft.

Kategória:
Az Év Kreatív megoldása, Az Év technológiai megoldása, Közösségi
A pályázat elérhetősége:
https://run.miskolc.hu

Marketing célok:

A Miskolc Run egy, az országban és Európában is egyedülálló digitális városi élmény és városi brand elem. Egy egyedi (endless runner) játék, ami koncepciójának fejlesztése során az okos és digitális város irányelveit tartottuk szem előtt. Így a cél az volt, hogy a város egyedi fizikai és infrastruktúrális adottságait kihasználva egy olyan digitális élményt adó városi projektet tervezzünk és valósítsunk meg, ami képes a lakosság, első sorban a fiatalok, gyermekes családok bevonására, aktivizálására, városi élmény növelésére ill. városi brand és identitás erősítésére, továbbá mint vonzó digitális attrakció is bemutatható legyen. A játék Miskolc belvárosában / közterületeken, központi tereken található szintén egyedi LED falakon (a legnagyobb 37nm) játszható. A felhasználó a saját okostelefonjával a weboldalról tud regisztrálni és elindítani a játékot, kizárólag az adott helyszínen, a meghatározott játékidőben. A közösségi játékban Miskolc 3D modellezett főutcáján futhatunk pontokat gyűjtve és akadályokat kerülve. Karaktert választhatunk, kezdetben egy focistát és egy lovagot, utalva a város focicsapatára és a Diósgyőri várra. A játékra való csatlakozás pillanatok alatt megtörténik, így akár a buszra várva is játszhatunk vele egyet. Az játék irányítása egy egyedi adatátviteli technológiai megoldás segítségével a felhasználó telefonjának érintő képernyőjéről történik, a játékmenetet pedig az óriás kijelzőn követheti a játékos és az arra járók. A cél a legtöbb pont (Miskolc logós coin) összegyűjtése és a ranglistákon való előretörés. A digitális városi élmény az országban is egyedülálló, még nem találkozhattak a felhasználók hasonlóval! Játszható egyedül, vagy társakkal szurkolhatunk az épp aktív játékosnak. A játékban gyűjthető pontok, egy nagyobb városi közösségi gamifikációs koncepció részét képezhetik, melyek akár városi ajándéktárgyakra is beválthatóak lesznek a jövőben, továbbá a városi rendezvényekhez (sport mérkőzés, fesztivál) köthető játék tematizálásra is lehetőséget nyújt (pl.: a főutca tematizálása és a karakterek cseréje), valamint a játék városi bajnokságok rendezésére is alkalmas.

Célcsoport:

Lakosok, fiatal közösségek, gyermekes családok, gamerek, városba látogatók

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában