SOS.hu megújulása
SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa
- Kategória:
- Non-profit
- A pályázat elérhetősége:
- https://sos.hu/

Közönségszavazás / 2025
- 809 Ózd város weboldala
- 429 Mr.Alkohol
- 248 Ármegosztó
- 122 RG-STÚDIÓ KFT.
- 112 iMatek, a hiánypótló
Marketing célok:
A honlap teljeskörű megújításának célja - a szervezet küldetésének és tevékenységi körének közérthető bemutatásán túl - egy átláthatóbb menürendszer és mobilbarát design segítségével a gyors tájékozódás segítése, valamint az adományozási hajlandóság erősítése volt. Az új weboldal úgy került kialakításra, hogy támogassa mind a rendszeres, mind az alkalmi adománygyűjtési kampányok megjelenítését, gamifikált elemekkel ösztönözze az interakciót és erősítse az SOS Gyermekfalvakhoz, mint márkához való érzelmi kötődést. A honlapon egy új elemmel, a Tudástárral is bővült az elérhető tartalmak listája, mely közérthető módon nyújt szakmailag hiteles információkat a gyermekvédelem, gyermeknevelés aktuális kérdéseiben. A Tudástárnak, ahogy a weboldal egészének is küldetése, hogy érzékenyítse a látogatókat az állami gondoskodásban élő gyerekek helyzetével kapcsolatban, ezzel párhuzamosan pedig növelje a bizalmat az alapítvány munkája iránt, valamint hozzájáruljon az adományozási bázis bővítéséhez.Célcsoport:
Az sos.hu célcsoportja elsősorban azok az érdeklődő magánszemélyek - lehetséges adományozók -, akiket megérint a legrászorultabb gyermekek sorsa. Emellett a honlap megszólítja a potenciális céges partnereket, a gyermekvédelemben dolgozókat, valamint mindazokat, akik érdeklődnek a gyermekvédelem témája iránt. Célunk, hogy a Tudástár révén a weboldal edukatív szerepet is betöltsön, így a szélesebb társadalom számára is értékes, hiteles információforrásként szolgáljon.Videó:
További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!