Dévény Anna Alapítvány

innoGold Pro Kft.

Kategória:
Non-profit
A pályázat elérhetősége:
https://www.deveny.hu/

Marketing célok:

A Dévény Anna Alapítvány weboldala elsősorban társadalmi és szakmai ismertségének növelését, valamint a szervezet iránti bizalom és támogatási kedv erősítését szolgálja. A honlap célja bemutatni a DSGM, azaz Dévény Speciális manuális technika–Gimnasztika Módszer jelentőségét és eredményeit. Az oldal kommunikációja hármas fókuszú, tükrözve az Alapítvány küldetését: egyrészt a módszer hátterének biztosítása, fejlesztése és népszerűsítése, másrészt a módszer tiszta formájának megőrzése (annak érdekében, hogy a Dévény-módszert ne keverjék más eljárásokkal), harmadrészt a gyógytornász-utánpótlás képzése és továbbképzése – ezeket a célokat expliciten is megfogalmazza a honlap tartalma. A marketingkommunikáció fontos eleme az Alapítvány eredményeinek és hitelességének bemutatása: 35 éves fennállás, több ezer kezelt gyermek, valamint Dévény Anna személyének és szakmai örökségének méltatása mind hozzájárulnak a pozitív imázshoz. Emellett a weboldal hangsúlyos feladata a támogatói bázis aktivizálása: felhívja a figyelmet az adó 1% felajánlásának lehetőségére, az online és banki adományozás módjaira, sőt emlékeztetőket is kínál (pl. hírlevél feliratkozás a határidőkről). Megható üzenetek és tények (pl. hogy a segítségért folyamodó szülők száma nem csökken, és az Alapítvány munkatársai erejükön felül teljesítenek a gyermekekért) hivatottak alátámasztani, milyen fontos a támogatásuk. Összességében a honlap marketing szempontból azt a célt szolgálja, hogy a látogatók átfogó képet kapjanak az Alapítvány tevékenységéről és eredményeiről, érezzék annak társadalmi hasznosságát, és késztetést érezzenek arra, hogy akár érintett szülőként, akár támogatóként, részesei legyenek a Dévény-módszer küldetésének.

Célcsoport:

Szülők és szakemberek
Vissza

További pályaművek a kategóriában